середа, 7 грудня 2016 р.

Тріо листівок

Перестала я любити робити новорічні листівки... От нема натхнення на листівки і все! Декілька разів діставала цей набір паперу від "ScrapМир", розкладала, роздивлялася і.. ховала назад. І ось в енний раз таких маніпуляцій таки з"явилася на світ листівка - і не одна, а цілих три:
 Хотіла зробити листівки без надто об"ємного декору - аби їх можна було пересилати у конверті. Розміри листівок 16,5х10,5см.

І мої роботи, які приймали участь у СП:
1 етап:
2 етап:
3 етап - підсвічник приніс мені приз):

***
Долучу листівки до  завдання "3 в ряд: строчка"  від Арт Клуб UA - у мене рядок: чіпборд-строчка-три шари паперу-надпис:



11 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую, Наталь! Мені папір цей дуже подобається)

      Видалити
  2. Таке все гарне! Листівочки- святкові, наче самі шепочуть побажання. А результати СП, то магія.Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я якось і не очікувала щось виграти у цьому СП - просто люблю новорічну підготовку, а тут ще й сюрприз з призом)

      Видалити
  3. Гарнр як! Руки так і тягнуться доторкнутись до цього святкового дива! Так,такі проекти стимулюють! До свята ще є час,а в мене купа подарунків готова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не тільки стимулюють, а й дисциплінують! ;-)
      Ідей ще купа в голові, головне не загубити натхнення)

      Видалити
  4. Гарні листівки получились ;)
    У мене є теж такий папір,але не доходять руки щось до нього ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! У мене ще один набір такого)))) залишився, бо на ці 3 листівки майже цілий набір першого пішов...(там ще всередині кишеньки на грошики)

      Видалити
  5. Чудесные открытки, хоть и без объемного декора, но очень объемно-многослойно смотрятся)) Спасибо от Арт Клуба за участие))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug