неділя, 11 грудня 2016 р.

Гірлянда

У моїй творчості бувають періоди, коли я перемикаюсь на один вид - в даному випадку, кілька тижнів тому у мене була хвиля декупажу) Так-от, декупажу я декупажу, аж поки мій запал не зникає і хочеться перемкнутися на інший вид... Ось чому добре бути обізнаним у кількох сферах творчості ;-)
Гірлянда з прапорців створилася не заплановано - пощастило виграти у одній групі ВК приз - заготовки з МДФ, то ж одразу вирішила їх пустити в діло:
Декупаж з обох сторін прапорців: з однієї ретро картинки, з іншої - Silent night:
Гірлянда має свою хатинку - папір ТМ ScrapМир "Christmas Night" по стилістиці підійшов на 100%:
Гірлянду можна вішати над дверима:
Або будь-де ;-) Відстань між прапорцями регулюється.
Гірлянда продається.
***






4 коментарі:

  1. файна гірлянда. А важка? Я свою картонну подарувала школі і роблю фетрову, бо дуже важка (або падала, або рвала шпалери)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ну, така - не легка... Її краще на цвяхи вішати - над дверима я встромила з сірників кілочки, то висіла нормально)

      Видалити
  2. Класна гірлянда ;)
    Нагадала мені,як я колись в дитинстві вішала з паперових прапорців з картинками(продавались такі "заготовки") скрізь по хаті подібні гірлянди :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я то тільки пам"ятаю ланцюжки-ковбаси))))
      Дякую)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug