вівторок, 22 листопада 2016 р.

Переодягаємось ;-)

Не втомлюся писати, що новорічно-різдвяні свята  мої найулюбленіші. А якщо врахувати те, що бажання готуватися до них з'являється вже у вересні)))  - можна все-все-все зробити і втілити у життя найбожевільніші ідеї! Але на практиці, на жаль,  не так: завжди не вистачає чи то часу, чи матеріалів, чи ще чогось...
Так-от, цього року у мене в планах по-максимуму прикрасити нашу оселю. Оскільки відривний календар для мене має ритуальне значення))) і займає почесне місце на кухні, мусила і його якось влити в тему - "приодягла" тримача - фанера+декупаж:

Дуже мені подобається використовувати гарячий ембосинг у декупажі - сніжинки (штампи Lesia Zgharda + пудра "Фабрика Декора") зроблені саме таким способом:
А ще подобається ставити різноманітні акценти - за допомогою матеріалів ТМ "Фабрика Декора": 
Ось так: -1 зі списку новорічних хотілок))) +1 унікальна річ для затишку оселі ;-)

Прийму участь у завданні від "Аграфки" - "Матеріальне: штамп" - надіюсь, мої штампи-сніжинки добре видно ;-)


7 коментарів:

  1. ..люблю декупажні штучки! А твої такі милі і класні :) Але у мене це діло не пішло :DDD

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Декупаж така підступна забава - ніколи не знаєш, як себе поведе та чи інша серветка - завжди є ризик все зіпсувати в останній момент(((

      Видалити
  2. Аліно,красива річ вийшла.Твої об'ємні сніговички з нею перегукуються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Мабуть, вони так і будуть разом стояти, але то вже, коли зима почнеться - поки у нас літня сторона)

      Видалити
  3. Ідея і робота класна-може,запозичу в тебе,як буде натхнення ;)

    ВідповістиВидалити
  4. У меня НГ максимум в моей комнате наступает) До кухни не доходит) Ну разве что в форме оливье) И я тоже люблю отрывные календари)

    С ув.Вика)
    Блог магазина "Аграфка"

    ВідповістиВидалити
  5. І я дуже люблю новорічні свята) Дякую, Аліно, за участь у завданні від LZ!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug