неділя, 20 листопада 2016 р.

Сніговички

"Все колись буває вперше" - весь час крутилося в моїй голові, коли я ліпила цих сніговичків:
 Вперше робила пап'є-маше з яєчних лотків :-) Тепер думає - чому я раніше викидала стільки матеріалу?)
 Активну участь в процесі приймав Владик - серйозно підійшов до поставленого завдання (порвати лотка) - одягнув каску, взяв молотка)))
Робила суміш на свій лад, попередньо начитавшись в інтернеті про технологію: порваті шматочки залила  окропом, дала їм постояти годин 4-5, віджала, подрібнила у блендері, замісила сировину клеєм ( у мене не було ПВА, скористалася клеєм для шпалер), і зліпила сніговика. Використала 2 лотка на 30 та 1 на 18 яєць - то ж сировини вистачило і на другого, маленького сніговичка.
А далі - сушка. Оскільки мої фігурки цільні, довелося їм сушитися довго - особливо більшому сніговику (5 днів на батареї).
Висохші фігурки (дуже міцні!) не шкурила - мені здається, що така нерівність поверхні надає реалістичності саме сніговикам.
Далі - фарбування, декорування і т.п.
Аби надати сніговикам святковості, вирішила посипати їх глітером.

 Підставка - білий лоток з-під їжі щедро посипаний на клей штучним снігом.
Завдання "3 в рядок: діроколи" від Арт Клуб UA - у мене дірокольні сніжинки, паєтки та чіпборд:
Збираємо далі лотки))) - коли починали робити цих сніговиків, думали, що занесемо їх у садочок. Тепер Влад хоче залишити їх нам :-)


15 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую! У мріях заставити такими сніговиками все підвіконня))) Але поки нема матеріалу(

      Видалити
  2. Ой, клас !!! Дуже милі і зворушливі вийшли сніговички, такі як в дитинстві -- добрі, щирі і дуже святкові !
    І дякую за інформацію, бо я і не знала про таке пап'є-маше. І так вчасно, бо зараз працюю над однією роботою і якраз шукала з чого зробити деякі деталі :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, ідея взагалі суперова- якби ж я раніше знала про це, не викидала б яєчні лотки)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дякую! Особливо класно, коли є діти: їм цікаво, а нам - вся не цікава робота - на них)))

      Видалити
  4. ..ще й міні майстер клас вийшов :) Класна ідея. У нас лотків таких багато))) Чомусь як макулатуру їх не приймають..хоча ми все сміття сортуємо і паперу-картону у нас завжди за кілька місяців назбирується багато :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. знаєш, якби я десь побачила таких готових сніговиків - не повірила б, що вони зроблені з вторинної сировини))) От я і вирішила "запечатлеть историю" :-)
      Коли ми жили в Києві, то в нас у дворі стояв бак для вторинної сировини - ми все сортували і викидали туди. Тут ж, у селі, про ніякий розподіл сміття мови не йде, а шкода: основна ж маса сміття - картон, поліетилен та папір...

      Видалити
  5. А ти в супермаркеті запитай... може вони тобі підкинуть кілька десятків таких лотків :) В нас інколи можна розжитись таким добром "НА ХАЛЯВУ" :-)
    Такі класні сніговички!!! Аж собі ручки засвербіли :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я знала, що тобі (при твоїй любові до сніговиків) сподобаються ;-)
      В мене зараз вдома є ще один такий набір "матеріалу" - до Нового року може ще пару-дві сніговиків зробити :-) Можна, звісно, з туалетного паперу спробувати, але ж так не цікаво - нема вторинної переробки)

      Видалити
  6. Вот смотришь на ваших милых снеговиков и понимаешь- Новый год уже совсем близко! Спасибо за участие в подготовке к Новому Году с Фабрикой Декору!

    ВідповістиВидалити
  7. Але ж і класні вони-як з мультика якогось колишнього.... ідея-супер,але я б,мабуть,таке б не робила ))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Какие клевые озорники!!! Отличная идея и её воплощение! То я гадала - что же там у тебя в блендере было?))) Спасибо, что творишь с нами!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Алінко, дуже класні і милі сніговички, дякую за ідею, треба і з своїми дітками спробувати :),
    дякую , що твориш з Артклубом!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug