середа, 18 травня 2016 р.

Keep calm & drink coffee ♥

Тема кави  - одна з тих, які ніколи не набридає обігрувати у творчості)
То ж коли дівчата з Арт Клуб UA запросили подизайнити з ними у завданні, присвяченому каві, я з легкістю і задоволенням прийняла це запрошення: ідея цього блокнота сиділа у голові давно.
 Блокнот А6, 80 крафтових аркушів. Схему малювала сама))) 
Сторінки проштамповано:

На задній стороні обкладинки тематична нашивка:

До пари блокнотику - листівка 10х15см:
 Фон зроблений за допомогою штампів, серед яких набір "Алфавіт" від Cherrylana Designs.
Чіпборд від "Вензелика", галерея травня тут.

Я кличу тебе на каву,
На каву до міста Лева.
Стрічатимем осінь ласкаву,
Що прийде немов королева
Пройдемося Львовом чарівним,
Поринемо знову в казку,
Подихаєм теплим містом,
Щоб спогадів під зав’язку
Прочиним свою кватирку,
Вдихатимем кави смак,
Дістанемо з неба зірку,
Сховаємо у гамак.
Та кидай свою блондинку
Холодну, а чи ласкаву
Знайди хоч одну хвилинку  -
Поїдемо пити каву.
© Марія Когут

5 коментарів:

  1. Класний блокнотик і листівка ;)-такі вони прям "підходящі"))))
    А мене щось тема кави не дуже вабить (може,тому,що я не люблю кави?)...але.можна спробувати надихнутися )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може-може))) А що тебе вабить з напоїв? ;-))))))))))
      Дякую!

      Видалити
  2. Подобається мені напис ))) я кавоман і якраз так і роблю завжди. Чудовий записник!

    ВідповістиВидалити
  3. мммм.... кавовий!! в мене теж кавовий в процесі))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug