четвер, 12 травня 2016 р.

Твори. Люби. Радій

Бувають такі моменти, коли хочеться забути про всі негаразди і просто любити, творити, радіти... За останні дні Владикова ангіна мене вимучила так, що хотілося просто відволіктися від турбот і потворити будь-що у своє задоволення -  як наслідок, вчора "народилася" серія АТСок:
Це саме той випадок, коли завдання надихнуло :-) - переглядаючи стрічку новин у блозі, натрапила на перше завдання "Штампи Плюс" нового ЧБ виробника штампів "Мастерская Скрапштампинг" - за умовою завдання потрібно зробити скрапову роботу з штампами + дерево та білий колір (видимі).
Зі штампами цього виробника  я знайома - якісні за доступними цінами, то ж рекомендувати можу з чистою совістю ;-)
Проте у цих АТС використані штампи інших виробників - 2 метелики американські)) , 1 - Черілановський))). Моєю новою любов'ю став набір штампів "Алфавіт"  Cherrylana designs  - надписи зроблено ним:
ЛЮБИ - Надя Мищенко:
У роботі вкористала білу пудру для ембосингу та емалеві каплі білі  від "Фабрики декору".
РАДІЙ - для Кріс
ТВОРИ  поїде до Юлі:




А  тим, хто думає, що АТС - марна трата часу, матеріалів і сил))), покажу, яке щастя - отримувати ці міні-шедеври від своїх творчих друзів та ще й з купою подарунків - від Марії отримала таку красуню з "приданим":
То ж творіть, любіть та радійте - і все буде добре! ;-)

23 коментарі:

  1. Невагомість та прозорість, а ще пірїнка і кульбабка-одуванчик - це моя асоціація з твоїми АТСочками))
    Вони БОМБЕЗНІ!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. м-м-м... повагалась зовсім трішки)), хвилинку всього і таки вирішила собі одненьку попросити, все ж таки майже співзвучно з назвою мого підзакинутого блогу)) якщо можна, то з задоволенняи би отримала карточку з стимулюючим написом "ТВОРИ")) І це буде гарний поштовх і мені створити щось таке ж прекрасне, миле і надихаюче у відповідь))

      Видалити
    2. Дякую! Я про твій блог теж згадувала, як робила))) А ще вчора переглядала АТСки, які маю,твої там теж були ;-) Ех, давно були ті часи обмінів...
      ТВОРИ твоя :-)

      Видалити
    3. Так, все якось закрутилось, життя біжить... Але буває хочеться саме таких обмінів маленькмими конвертиками з приємними несподіванками)

      Видалити
  2. Яка ж краса! Сама довершеність!
    Владикові міцного здоров'я!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Додам до свого коментару, бо вважаю такі прекрасні витвори надзвичайно важливими - це ж величезний заряд настрою та мотивації! :)

      Видалити
    2. Дякую, Оксано! Владику наче краще, а от я вже другий день ніяка(((

      Видалити
  3. Алинка, АТС лаконично-воздушные! Я их в инста приглядела еще) Спасибо от меня и Скрапштампинга, что творишь вместе с нами)

    ВідповістиВидалити
  4. Стільки ніжності, повітря! Просто краса!

    ВідповістиВидалити
  5. Такое изящество и легкость. Браво! Спасибо от Мастерской)

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно-мереживна ніжність....
    Хвороби-це не добре...я,наприклад,ніяк не можу налаштуватися на творчий лад (((
    А ви давайте-будьте здорові ! ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую) Міняюся! Вільні Люби і Радій ;)

      Видалити
    2. Хочу Люби! На данний момент вільні - Тепла http://radugah.blogspot.com/2015/11/aper-story.html , та №3 та №5 http://radugah.blogspot.com/2014/09/paper-ladybirds.html#comment-form . Якщо не до вподоби, наваю ще)))) Я їх люблю!

      Видалити
    3. Ох, як тепла зараз не вистачає... Хочу Тепла ;-)

      Видалити
  8. Привіт) Я тут пару АТС навитворяла, забігай вибирай, або почекай і напевно що я ще цих малючків яку серію зроблю - сподобалось і поки натхення є то треба скористатись)) http://yatchuk.blogspot.com/2016/05/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  9. Отличные АТСки-мотиваторы - нежные и чувственные! Спасибо, что творите вместе с ТМ Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень нежно и красиво! Спасибо, что творите с Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  11. так нежно! просто прелесть! спасибо от Фабрики Декора!

    ВідповістиВидалити
  12. Сплошная нежность! Спасибо от Фабрики Декору за участие!

    ВідповістиВидалити
  13. Алинка, тогда мне "Радій")) Спасибо!
    ВК напишу адрес или у тебя есть?

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug