пʼятниця, 4 березня 2016 р.

Весняно-святкові листівки

Сьогодні у Владика у садочку свято для мам, а він взяв і заболів учора(  Тому від нас там будуть лише такі листівки:
 Листівки 10х18см, всередині містять кишеньку (для грошового подарунка)

 А я помаленьку починаю готуватися до іншого весняного свята, яке стоїть на другому місці у списку моїх улюблених (після Нового року) - Великодня.
 Листівку, як і 3 попередні, робила у межах третього етапу СП "Штампуем к весне вместе!", де, окрім штампів, обов'язковим є використання кальки. Кальки у мене не було - я вже й думала не брати участі у цьому етапі, але зірки склалися так, що мені пощастило її купити))) 
Про роботу з цим матеріалом однозначного не можу нічого сказати: ніби й сподобалося, але є певні нюанси, наприклад, я не знала, як її прикріпити поверх паперу, щоб не було видно слідів клею - мусила пришивати, але і тут не без неприємностей: кальку поморщило( Або такий момент - вирізала ембосені на кальці метелики, а на них в деяких місцях повідпадала запечена пудра( Надіюсь, що досвідчені дівчата з ЧБ Cherrylana designs  ( і не тільки) мене просвітять  щодо цих моментів.
Штампом-яєчком зробила фон, таке ж яєчко усередині листівки. надпис - від  Cherrylana designs





У листівках використала:
- чіпборд Писанка від "Вензелика"; галерея березня тут;



Підтримуймо вітчизняних виробників ;-)

15 коментарів:

  1. Швидкого одужання Владику і міцного здоров'я!!!
    дуже розумію твій настрій :( ми теж не потрапили на свято через хворобу, хоча і сукеночку придбали і підготувались до виступу...
    Листівочки прекрасні, як сама весна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ми цього року і свято осені пропустили через ту саму причину((( Владик засмутився так.. дівчаткам подарунки готовили... Але ж головне - здоров"я
      Дякую! І вам міцного здоров'я!

      Видалити
  2. Ой, як прикро...Нехай Владик якнайшвидше одужує і бережіть себе !
    У нас теж сьогодні свято і тільки-тільки одужали...
    Листівочки чудесні !!! В них справжня весна -- юна, ніжна, квітуча і сонячна !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко!
      Я могла б його повести, але можливо у нас вітрянка - перед тим групі карантин був(

      Видалити
  3. Гарні листівки получились і штампик-до діла ;)
    Легкого одужання вам ! Все налагодиться !

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, з днем народження тебе, дорогенька! Здоров"я тобі, любові, миру та натхнення ))

    ВідповістиВидалити
  5. Алінка,листівочки чудові, весняні, легкі, метелики такі повітряні і делікатні! Шкода що свято пропустили, що ж поробиш. Не хворійте!
    Дякуємо за участь в СП блогу cherrylana designs.

    ВідповістиВидалити
  6. Нежная прелесть и прелестная нежность. Чудесные работы! Спасибо от Фабрики Декору за то, что вы с нами!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень симпатично и нежно! Спасибо, что творите с Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug