вівторок, 15 березня 2016 р.

Розмальовки

Майже 2 тижні тому була я  на Handmade Expo - прикупила, звичайно, дерев'яних фігурок від SkySwallow (завжди їх купую). І щоб не відкладати їх розмалювання вирішили зробити їх подаруночками для чотирьох дівчаток у садочку (єнот одразу призначався для одної великої дівчинки))) Але Владик заболів перед святом, потім я..., то ж тепер маємо купку звірят:
до компанії  на фотосесію приповз равлик, куплений і розмальований раніше:
Поповнила  й колекцію будиночків:
Тепер вулиця має такий вигляд:
Раніше я писала, що живу у фіолетовому (рудий кіт - сусідський))), а  тепер би я жила у маленькому білому, але там знов у сусідів рудий кіт :))))
***
А ще цього року отримала купу привітань - від Валі, Наді та Наталі  прилетіли листівки з приданим, що мене дуже розчулило - дякую, дівчата!
Бажаю всім бути здоровими! ;-)

2 коментарі:

  1. Які класні розмальовки! Я такого єнота хотіла подарувати одній великій дівчинці))))
    А що ти придумаєш з тими будиночками? ;-)
    пс:а одна велика хрюшка)))) не прислала тобі листівки й подарунків.....
    Будьте здорові ! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,то я ж подарую)))
      Будиночки просто так - магніти - висять на... газовій трубі)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug