середа, 17 лютого 2016 р.

Кульбабковий блокнотик

Наближення весни завжди несе у собі певні сподівання та надії. Хтось очікує разом зі зміною погоди надворі змін погоди душевної,  а хтось не чекає і сам змінює себе та світ ;-) 
У моєму творчому графіку віднедавна відбулися зміни - я з власного бажання залишила ДК Арт Клуб UA. Це був мій перший досвід дизайнерства у челендж-блозі - завжди боялася певних обмежень - часових чи елементних, і не дарма, адже ці обмеження таки зіграли вирішальну роль. Розлучатися з дівчатами було важко - як-не-як 1 рік і 4 місяці провела з ними онлайн та мали зустрічі у реалі, що неабияк нас зблизило. Але...  все у житті має здатність закінчуватися, а кожен кінець - це початок чогось нового ;-)
Тепер про блокнотика) Зараз у Арт Клубі проходить СП "Веснянка", на першому етапі якого приймаються роботи з весняними квітами. Для цього СП я (ще як дизайнер) робила іншого блокнота, який надихнув мене на цього - отак все заплутано))))
Формат А6, 100 аркушів.

 Форзаци - крафт-папір з малюнком:
 Сторінки - крафтові - давно марила відштамповками білого кольору -  мінус одне марення у списку)))
 Спинка гіпюрна:
Що може бути легшим та невагомішим нашої мрії, яка здіймається у небо разом зі здмухнутими "парашутиками" кульбабки? ;-)

До пари блокнотику створила листівку - з кульбабкою:
 Фон відштампувала мереживним колом двома чорнилами, "парашутики" - ембосинг сріблом:
 Допомогли у роботі набори штампів від Cherrylana Designs  - "Віночок" та "Одуванчики"


14 коментарів:

  1. Ніжний, невагомий дизайн. Блокнотик надзвичайний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо! Мені дуже сподобалися крафтові сторіночки - треба запастися ще)))

      Видалити
  2. Красиво и нежно! Вдохновляет мечтать и верить, что все сбудется!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, як я люблю такі кульбабкові дизайни! Марю такими подушками на літо, а твій блокнотик знову мені про це нагадав :))))
    Так прикольно з гіпюром... сама ніжність :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно! Мені теж подобається і кульбабка,і листки,і листівка ;)
    пс:все,що робиться-на краще!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую) Я тут вчора знайшла тканину з такими парашутиками - і чому я її раніше не знайшла?)))

      Видалити
    2. То ще одного-подібного-зробиш ;-)

      Видалити
  5. Алінка, а нам як сумно розлучатися! Але справді інколи зміни потрібні і вірю вони будуть тільки на краще! А від блокнота я просто млію!!! Це така ніжність, здається все зараз розлетиться легенькими пушинками! І листівка настільки ж чарівна!

    Дякую за участь у весняному СП від Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug