середа, 3 лютого 2016 р.

Тюльпани

Для мене тюльпани асоціюються з початком весни) Дуже люблю червоні з жовтими серединками, хоча колись зачарували мене ...сині тюльпани)
На листівці  - традиційний червоний тюльпан:
Всього на листівці три тюльпана: окрім лицевої сторони по одному всередині та ззаду)
Вперше розмальовувала відштамповку і робила це за допомогою акварельних олівців. Фон зроблено спреєм. Штампи-конструктор "Тюльпани", як і надпис   від ТМ "Cherrylana Designs".
Робота для завдання Арт Клуб UA "3 в рядок" - "З Днем народження" - мій рядок спрей-ДН-мотузка:


6 коментарів:

  1. Така гарна листівочка получилася!
    Мені дуже подобається цей шикарний набір, але поки що вартість кусається :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:)
      Набір справді крутий - стільки простору та маневрів для фантазії!

      Видалити
  2. Гарна листівка вийшла! Дякую за посилання - пригледіла собі кілька штампів! Хочу повернутися до листівок:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я не дуже люблю робити листівки, але останнім часом прорвало))): коли є такі гарні штампи, то як тут втриматися ;-)

      Видалити
  3. Аліночко, дякую за прекрасну роботу! Дуже натхненно і так весняно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Світлано! Ваші штампи надихають на творчі проби і подвиги :-)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug