понеділок, 25 січня 2016 р.

Хто-хто у будиночку живе?)

А ніхто! Поки)
 Нарешті  я готова показати, над чим неспішно працювала з липня 2015 року. Я завжди захоплювалася тими  людьми, які творять лялькову мініатюру та румбокси - здається, що вони вміють зменшуватися, аби робити всю ту дрібноту. Любувалася я будиночками, аж поки терпець мені не увірвався і не взялася я за меблі :-)  МК тут.
 Меблі зробила на диво швидко, а от "будівництво" будівлі затягнулося. Спочатку вагалася, чи варто робити основу з гофрованого картону (таки не варто), потім процес зупинився через вибір "черепиці", але врешті-решт, мій перший будиночок (адвент-календар не рахую, бо він без вікон і дверей)  - хай не ідеальний місцями - готовий!
Розміри: основа 25х29см, висота по найвищій точці 25см. 
Далі  на правах реклами хочу подякувати вітчизняним виробникам, які допомогли у процесі, а саме:
Фабрика декору - цегляний  фундамент зроблено за допомогою трафарету та текстурної пасти з піском; також "вітраж" на дверях малювала дропсами - янтарним та зеленим з блискітками.
 ScrapMir - їхня колекція паперу  "Елегант" наче створена для румбоксів - малюнки вдало передають візерунки класичних шпалер!
 І особлива подяка Вензелику - двері та вікна було виготовлено за моїм індивідуальним замовленням:
Отож, будиночок получився мрійливим та романтичним.
 Стіну прикрашає  вишита картинка (рамка від ТМ Iris), на столі - кексик, якого я ліпила колись давно, коли хотіла спробувати себе у ліпленні))))
 ...вазочка глиняна, пофарбована та задекупажена:
 ... біля дверей, як і годиться, висить дзеркало у старовинній потрісканій рамі) та стоїть книжкова поличка з пташечкою у клітці - ну, точно має тут жити романтична особа!
 Поличку показувала раніше, книги виймаються, можна почитати)))

І пташечка( з полімерної глини) у клітці:
На вулиці висить дзвіночок:
 підглядаємо у відкриті двері...
 Сервант. В цілях безпеки вирішила його приклеїти до підлоги, а також приклеїла майже весь декор на ньому:
 Будильника робила зі скляної лінзи, полімерної глини, паперу та ватних паличок.
 Бачите червоного квадратика на карнизі? То Влад додав від себе пожежну сигналізацію))) Також за проханням Влада зробила вимикач біля дверей:
 А ось такі перестановки можна робити - приклеєні тільки сервант і книжкова поличка, все решта - рухоме:
 навіть підсвічник рухоий)))


 Фото з лінійкою):

 А ось такий вигляд має будинок, коли на землю опускається ніч):




 Технічний момент (не обійшлося без допомоги чоловіка):
Процес:
Зовні стіни пофарбувала та задекупажила. Черепицю вирізала з картону та фарбувала акрилом.
Як і в кожній справі, у цій теоретичних знань мало, потрібна практика і якісні матеріали. Хто зна, можливо з часом наважусь на щось подібне знову ;-)
Дякую за увагу)

25 коментарів:

  1. Я в шоке! Впечатляет! Просто бездоганно! Навіть світло є!

    ВідповістиВидалити
  2. О!!! сказати гарно- то мало для такого будиночка!!! довго розглядала детальки- настільки все цікаво та зі смаком!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Це щось просто неймовірне. Я б сама таким будиночком побавилась. Дуже класно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Це просто казковово! Відчула себе маленькою дівчинкою, розглядаючи фото:) Стільки деталей - просто щось неймовірне!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, навіть слів не підберу , щоб виразити свої емоції! Круто!!! Кожне фото розглядала по півгодини, як це все можна зробити не уявляю!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Робота-супер! А фото....особливо ті,що зі світлом-так і хочеться всередину будиночка,де затишно й спокійно...
    Алінко,ти-молодчинка!Я-в захваті!

    ВідповістиВидалити
  7. Просто слів немає. дух перехоплює від краси і від думки по масштаби роботи! Хочеться стати Дюймовочкю і оселитися в цьому будиночу))

    ВідповістиВидалити
  8. У наших кумів колись був ляльковий будинок, але ми ним ніколи не гралися. Але цей в 200 разів кращий! А які милі дрібнички в будинку продумано, просто слів не вистачає!!

    ВідповістиВидалити
  9. Яка неймовірна краса!!! Вже кілька разів переглянула фото і кожного разу знаходжу нову дрібничку. Шикарна робота!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Я просто в шоці! я не вірю , що таке можна зробити руками. Алінка, ти - чарівниця! я під таким враженням, що навіть слова не підбираються. Це справнє чаклунство!!! :))) я в захваті! :)

    ВідповістиВидалити
  11. Так,враження неймовірні!Захотілося назад,в дитинство,погратися,поселити тут лялечку,пошити та сплести їй гарні сукні,разом з нею приймати тут гостей и т.ін.Аліно,респект!

    ВідповістиВидалити
  12. Будиночок казковий!!! Мене теж дуже захоплює мініатюра)). Аліна, ти молодчинка, що наважилася зробити таку красу. Думаю, ти на цьому не зупинишься)).

    ВідповістиВидалити
  13. яка ж краса неймовірна!!! бракує слів, я в захопленні!)) ручки твої золоті)

    ВідповістиВидалити
  14. Аліна, грандіозна робота! Не уявляю, як можна своїми руками зробити таке чудо! :)

    ВідповістиВидалити
  15. краса! скільки мініатюрних дрібничок! будиночок ніби справжній!

    ВідповістиВидалити
  16. Обалдіти!!!!!!! Просто неймовірно красиво та все так продумано!!!!! "пожежна сигналізація" - просто добила :-)))
    Уявляю, як ти намучилась з тим гофрокартоном... я тепер більше палітурний полюбляю для всіляких "монтажно-будівельних" робіт :-)

    ВідповістиВидалити
  17. Гарненький будиночок! Дуже люблю будинки з освітленням!

    ВідповістиВидалити
  18. Це просто нереально-мега-супер-пупер-дуже-надзвичайно круто !!!!!!!! У мене не вистачає слів для вираження емоцій і захвату !!!!!! Сиджу мов зачарована перед екраном і не можу відвести погляд ! Аліночка, аплодую стоячи !

    ВідповістиВидалити
  19. Шикарный домик, такой нежный и уютный))) Хочетя там попить чая с плюшевым мишкой)

    ВідповістиВидалити
  20. Ого-го! Вот это дом мечты! Всё супер!
    Это ты его ещё быстро построила! Я кстати тоже на такие домики засматривалась)

    ВідповістиВидалити
  21. Потрясающе! Сама б там жила :)))
    Спасибо за участие от "Фабрики Декору" :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug