середа, 20 січня 2016 р.

Тріщи не тріщи,

а вже минули Водохрещі!
І як би сумно не було з того, що треба розбирати ялинку і ховати всі новорічні прикраси на 346 днів :-), життя рухається своїм шляхом, а отже нас чекає багато інших свят ;-)

Сьогодні я з роботами, які закликають долучитися до завдання від Арт Клуб UA "Крилаті фрази - Пристрасть" 
У будь-якій роботі пристрасть відіграє чи не першу роль, а особливо якщо мова йде про речі, виготовлені власноруч: коли у автора з"являється та чи інша  ідея, він стає одержимим нею і пристрасно береться за її втілення ;-) Саме пристрасть дає можливість себе проявити.
 Блокнот - для конкретної майстрині, для якої шиття - не просто улюблена справа, а пристрасть  життя;  виготовлений з нуля, має 100 пролінійованих аркушів та вставки цупкіших червоних та зелених аркушів-розподілювачів.




Сердечко 9см; допоміг у декорі чіпборд від "Венезлика"
Бажаю всім любові та пристрасті - у діях та до людей ;-)

26 коментарів:

  1. Класний блокнот ! Вишивка гарна!
    А сердечко яке прикольне!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний блокнотик вийшов ,) Майбутня власниця буде в захваті :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Наче власниці сподобалося, хоча я дуже переживала, адже людина має відношення до ручної роботи :-)

      Видалити
    2. Тим паче вона буде цинувати таку роботу :)

      Видалити
  3. Чудесний блокнот !!! Я дууууже люблю такі делікатні, ніжні і жіночні речі -- краса !!!
    Ой, у мене з тим прибиранням декору ціла біда -- донечка вже тиждень плаче, що свята закінчуються і просить нехай вся краса ще побуде...Думала поки буде в садочку, то я приберу а тут карантин. Доведеться таки продовжити свято і чекати до наступного тижня :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Мені Влад сказав - нехай до кінця зими стоїть, але я намірена завтра-післязавтра все прибрати)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Намагалася максимально підібрати колір ниток до кольору тканини - раз розпускала))), бо не сподобалося)

      Видалити
  5. Ми теж завтра будемо прибирати ялиночку. а тек не хочеться)) Комплектик бомбезний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сьогодні не захотіла))) Мабуть, в сб геть)
      Дякую!

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Дякую) Мені воно трохи "заляпане")), але може бути)

      Видалити
  7. Кольори гарно підібрані, цікаво вийшло, не гірше орігіналу. Я теж вишила цей дизайн, всі три, вірніше.
    Дуже гарний комлект получився, майстриня, певно, задоволена.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Підбір кольорів мене найбільше гальмував у процесі, бо довелося виплутувати раз...

      Видалити
  8. Дуже вишукано! Ніжний, романтичний, просто чудовий! Я впевнена, що він буде надихати власницю на нові розкішні шедеври!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug