четвер, 24 грудня 2015 р.

Гном новорічний)

Відбули ми сьогодні новорічне свято у садочку... 
 Костюм шила сама), шапка, борода та гольфи куплені. Гудзики і пояс - з мого одягу :-) Нічого складного для тих, хто шиє, але для мене це було ще те випробування)))) По витратах у мене получилося 58 грн на зелений фліс + 17 грн борода (і то не я її купувала) - все решта у мене було (шапку колись собі купляла, а гольфи - з моєї молодості)))) - добре, коли мама займається творчісю і вдома ВСЕ є! ;-) Довго думала, чи шити взуття з закрученими носами, тим більше, що флісу  не вистачало - мусила на підошву дати чорний фетр у горохи (теж вдома знайшовся))) Переживала, чи Владик не впаде у них - не впав), хоча бігав і стрибав на святі.

Та найголовнішим у нашому костюмі був ліхтарик, який світився - це для мене було легше зробити)))) Щоправда, вихователька наполягала не включати його(, але я все-одно включила - не на блимаюче світло, а на статичне... Ліхтарик зроблений "з нуля":
Ось так він виблискує ввечері:

А такий він вдень:


Додам наш ліхтарик до Завдання від "Аграфки" - "Затишне, тепле" - щоб гномику було затишно і ручки можна було де погріти, йому треба ліхтарик :-)
Та повністю наш костюм до "Новорічна казка" від "Вензелика" - хто має діток і був на їхніх новорічних святах, знає, що для них всі ці костюмовані дійства - справжня казка.



16 коментарів:

  1. Яка ти майстриня! Костюм та ліхтарик чудові! А Владик красунчик! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алло! Цього року я вже мусила постаратися, бо минулого отримала зауваження, що всі хлопчики мали бути зайчиками, а наш був.. баранчиком Шоном)))) Навіть мої аргументи про те, що баранчик у рік овечки дуже доречний на святі, не допомогли :-)

      Видалити
  2. В умілого руки не болять-так казала моя мама.Це про тебе,Аліночко,яка ти молодець!Гном гарненький,а ліхтарик просто справжній!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так приємно) Я знаю, що можна було обійтися простими шортиками і жилеточкою, обшитою дощиком, але так не цікаво ;-) Хоча, були і такі, які навіть нічого не обшивали...

      Видалити
  3. Ну, просто казка ! І костюм і ліхтарик безподобні !!! Що тут скажеш -- мама Майстинька-молодчинка !!!

    ВідповістиВидалити
  4. классно! вот это чудо ты для своего сынишки сделала на утренник ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Таня! Зараз такий вік, коли вони ще вірять у Діда Мороза - знаю, що відкарбуються ці моменти у пам"яті на все життя...

      Видалити
  5. Справжнісенькій гном, дуже гарний костюм! А, чому тільки одне фото? деталі, подрібні всі деталі!!! Ліхтар неймовірний диво-дивне!!! Матуся справжня Майстриня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я просто свідомо не виставляю фото з Владом - а раптом, він виросте і скаже, для чого я це робила?)))

      Видалити
  6. Який суперезний костюм! Гном як справжній із казки і ліхтарик це ШЕДЕВР!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я сама задоволена результатом! Правда, хотіла рукави легші пришити, атласні з мереживом, але це вже додаткові витрати, а бюджет був обмежений, тому мусила з білого флісу пришити - добре, що він був удома)

      Видалити
  7. Яка ти молодчинка!))))) У Владика ,мабуть,був найкращий костюм ;-) А ліхтар-то взагалі супер-пупер)))

    ВідповістиВидалити
  8. Чудовий костюм! Ну а про ліхтарик годі й казати!!! Він казковий :)

    ВідповістиВидалити
  9. Костюм чудовий! Ліхтарик - неперевершений! Алінко, дякую за листівочку, вона така чудова, не можу нарадуватись!!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Какая красота! Сказочная работа) Спасибо, что вместе с нами, ЧБ Аграфка!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug