пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

Будинок мрії)





Дві новенькі хатки) примостилися на картинці та підставці для горнятка і вже обоє мають своїх власників - не знаю, мріяли вони про них, чи ні ;-)
А я останні років 9 мріяла
у напрямку власного житла - є така прикмета у вишивальниць - для покращення житлових умов треба вишити будиночка. Так-от, я і вишивала, і декупажила, і розмальовувала, і пекла будиночки), то ж мрія не могла не здійснитися!
Ось добірка моїх будиночків різних років різних технік:


























І хоч мрія здійснилася  - з квітня цього року ми живемо у власному житлі - будиночки мене не покидають: у процесі масштабний проект цього літа-осені-зими:
 І далі логічно було б показати шматочок  омріяного житла), та поки покажу тільки, як я реінкарнувала нашу стареньку пральну машинку:
Мрійте і вірте у краще!
Тепер я мрію про МИР...

16 коментарів:

  1. Яка краса, скільки будиночків, на будь який смак! Всі вони чудові! а пральна машина - це шедевр!:)

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасні роботи! Кожна особлива і кожною можна милуватись безкінечно... наче поринаєш у світлу добру казку...
    Аліночко, а от казковою пральною машинкою ти просто таки здивувала :))) класнюча!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ідея задекупажити пральну машинку давно сиділа в голові)))

      Видалити
  3. Ааааа, скільки будиночків !!! Да, ти просто будиночковий магнат :))). Це просто нереальна краса ...і скільки її !!!! Фантастично !
    А я теж кілька років тому свою машинку "переодягнула" :))). Правда в бордову сукеночку :))). Ми вирішили зробити ванну нетрадиційних кольорів -- жовтий і бордовий ( щоб здавалася теплою ) і біла машинка мені туди аж ніяк не вписувалася, тому -- бордова сукеночка з оракалу прийшлась в самий раз :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      В нас машинка поки стоїть у кухні, бо вона старенька і для ванни заширока) І я не знаю, чому саме цей візерунок вибрала - мабуть, перша серветка, яку вийняла)))) Та й взагалі це був вимушений крок - машинка в деяких місцях поржавіла, тому мусила облагородити її хоч якось :) Нову навряд чи б наважилася декупажити)

      Видалити
  4. Який в тебе солідний будиночковий доробок! Вони всі такі чудові!
    Вітаю з власним житлом! Його ж так приємно облаштовувати!
    А мрії й бажання завжди здійснюються, коли вони для тебе конче-конче необхідні! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! так, житло приємно облаштовувати - ще б більше грошиків було))))

      Видалити
  5. Нічого собі....навіть й не підозрювала,що у тебе так багато було створено будиночків.....які хочеш)))),всі такі класні!
    Машинку то я вже бачила))))-круто!
    пс:якщо я недавно "робила" будиночка,може,теж збудеться? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, бачиш, скільки мені прийшлося багато робити, поки мрія збулася!))))

      Видалити
  6. Как хорошо, что мечты сбываются.. такие разные домики! но твой дом-проект - нечто!!но в сердце всегда только один дом! когда же будет этот мир.. а то так идешь к мечте, она вроде бы и вот она, а потом бац ..(о наболевшем!()

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, не знаю, коли - так хочеться, щоб якнайшвидше... Все буде добре! ;-)
      Дякую!

      Видалити
  7. Оце так будиночки ))) Такі різноманітні та гарні ))) Дуже сподобалися - у них такий затишний настрій :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug