вівторок, 17 листопада 2015 р.

Задумлива сторінка

Так склалося, що у своєму не дуже поважному віці))) я маю дорослу (красиву, розумну, талановиту) похресницю - Богдану) Коли мене запросили подизайнити  у ЧБ "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской" на завдання "Ностальгия", де необхідно було заскрапити літнє фото, я, не задумуючись, обрала фото Богдани - з нею цього літа ми дуже мало спілкувалися, адже коли ми у них гостювали, вона майже постійно працювала...  До речі, для роботи використала папір та картинки колекції "Время" ЕК. Сторінка 20х20см, основа  - пивний картон:
Використала також текстовий штамп Thinkihg of you Cherrylana Designs; Галерея листопада:

А це - останні Богданині роботи акварелллю:

Це вам не сторінки-листівки-блокноти робити)))) Я так не вмію, хоч і ходила 3 роки у художню школу)
Богданко, з Днем студента тебе! ;-)  І всіх студентів теж зі святом)

9 коментарів:

  1. Твоя сторіночка, звичайно, класна! Але Богданині роботи мене просто дууууууже вразили! :-)))))) І чому я досі ні разу не бачила у ваших блогах, що вона так малює?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) бо вона шифрується) А ще вона дуже гарно співає ;-)
      Дякую)

      Видалити
    2. Про "співає" я здогадувалась :-) А малюнки дійсно круті! Хваліться ще! :-)

      Видалити
  2. Дуже гарна сторінка-мене особисто вразила))))
    Ну, Богданка,коли є натхнення,то може й гори звернути)))) А малюнки справді класні...я теж так не вмію....а портрети-то ж взагалі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) я вражена, що ти вражена)))
      Дякую) Богдані привіт ;-)

      Видалити
  3. Доброго дня,Аліно.Твої роботи так сподобались,що добавилася у ПЧ.Ця сторінка така гармонійна,зі смаком.Дівчина дуже гарна і талановита. А ще мені дуже сподобались твої вишивки і як вони використані в скрапі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго-доброго! ;-)
      Дякую! Дуже приємно читати такі слова)

      Видалити
  4. Страничка классная! Стильно, сдержанно и красиво!
    Акварели просто повергли в шок.... Браво!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug