неділя, 1 листопада 2015 р.

Подорожуймо!

Подорожую я не часто, але коли таки подорожую, постає питання - куди класти документи. Тепер це питання вирішене - як справжній хендмейдер маю тепер власноруч створеного холдера)

Аби не це завдання, аби не ця ДК - не мала б я ще холдера довго ;-)
Тепер все по порядку)

Ось уже рік, як я є дизайнером у челенджі Арт Клуб UA- до цього ніколи не була, і не впевнена, що ще колись десь буду (хоча, хто зна) - до всього ставлюся відповідально, а часу чи натхнення не завжди вистачає... Так-от, спілкуємося ми з дівчатами-дизайнерами не лише на теми завдань, дуже часто обговорюємо наші життєві проблеми. Це спілкування, звісно, зблизило нас усіх, то ж весною ми організували між собою обмін подарунками, а на початку червня  - першу нашу реальну зустріч! На жаль, тоді двом з 9 дизайнерів не получилося приїхати у столицю, то ж тоді ми запланували зустрітися восени ще раз...
Зустріч була у Києві - тоді мені не потрібен був холдер), а от наша осіння зустріч у Львові стала каталізатором до його створення)
У Львові ми зустрілися уже УСІ 9! Мало того, ми ще мали зустріч у "Аграфці" з іншими дівчатами-майстринями:
До нас приєдналися: Олена, Орися, Таня, Таня, Оля, Андріана та Адріана (не у кадрі).
А це майже усі з ДК:
Крістіна (Краматорськ), Аліна (Київ), Марта (Львів), Надя (Тернопіль), Валя (Кривий Ріг), Катя (Тернопіль), Наташа (Одеса), Наташа (Полтава), Люда приєдналася до нас наступного дня. Ось як творчість об'єднує людей!
Окрім дуже цікавої екскурсії містом ми смакували пивом...
 ... кавою...
... знову кавою...

 Дуже сподобався цей заклад - "Пошта на Друкарській" - такий атмосферний, а яка там смачна кава для панянок! А вбиральня - з азбукою Морзе))) - неодмінно відвідаю його ще колись, коли буду у Львові!


 А це вже мої останні посиденьки:
після яких я вирушала на Київ - не без пригод: Крістіна і Валя мене проводили, на трамвай, на який ми не встигали - не вистачило якихось 5 секунд! Добігаємо до зупинки, а він рушив... І що ви думаєте? - Кріс його спинила)))))
А ще у нас був традиціний обмін подарунками між ДК - мені вдруге пощастило отримати подарунок від Валентини Freedom! Момент радості - обмінювалися ми на квартирі, яку винаймали -  а-ля піжама паті)))
У тому красивому пакуночку ціла купа всякого добра, яке уже частково пустила у діло)
Ось така подорож у мене була 2 тижні тому, вражень - на все життя!

П.С.: долучайтеся до завдання "Моя країна- Київський метрополітен" - то моя рубрика)))) 



12 коментарів:

  1. Класно.....все -просто чудово! ;-)
    Мене вразило,що дівчата -з різних куточків України,але це не стало на заваді для зустрічі. Молодці!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мене це теж вражає))) І головне, вже є плани на весну))

      Видалити
  2. Відповіді
    1. :-) мені в Київ на зустріч проблематичніше вибратися буває)))) Ця теж могла зірватися, але квитки були куплені за місяць, то ж мусила їхати)

      Видалити
  3. Яка зустріч - це так класно!
    Холдер чудовий, дуже подобається, все разом, не треба ритися у сумці шукаючи потрібне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж оцінила цього разу холдер - усе разом і місця багато не займає)
      Дякую!

      Видалити
  4. Які Ви молодці, дівчатка!!! Так тримати!!!
    Аліна, дякую за пост, дуже цікаво!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудовий холдер! тепер і замислилась, що мені теж такий потрібний!:) класні у вас зустрічі!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дівчата "всі свої" вже - бо інколи буває на зустрічах відчувається якийсь напряг), у нас такого нема)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug