пʼятниця, 7 серпня 2015 р.

Жовтий

Якщо вірити квітковому гороскопу, людям, які нродилися  з 3 по 12 серпня, відповідає квітка сонях:
Знайшов собі місце під сонцем. Успіхи його не засліплюють, конфлікти не зупиняють. Рухається вперед, а точніше, по колу, за сонцем
Для одного такого соняха з нагоди Дня народження створила  листівку:


Важко було спіймати заембосений золотий надпис, тому фото з різних ракурсів):


Долучу соняха до завдання"Вишивала дівчина вишиванку" від "Аграфки":
Майже у всіх моїх робОтах присутня вишивка), то ж це завдання мені дуже подобається ;-)
Ну, і раз мова іде про жовтий та про "Аграфку"))), покажу ще листівку, яку зробила, з використанням паперу, виграного в одному з завдань "Аграфки" (знаю, що не можна публікувати інші роботи, але то я роблю для того, щоб дівчата-аграфочки знали, що приз мені дуже сподобався і я його пустила у діло ;-):
Як і попередню, цю листівку робила для конкретної людини)

А вам подобаються листівки з вишивкою?


19 коментарів:

  1. дуууже! не знаю, які інші меня можуть подобатись листівки з вишивкой, але ця надзвичайно гарна та витонченна! дуже-дуже гарна робота!!

    ВідповістиВидалити
  2. красиво получилось! и вышивка и вот это.. из дерева (до сих пор не знаю, как это называется). но в общем они отлично подошли друг другу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Рамочка - то чіпборд з пресованого картону - благо, зараз їх достатньо по ціні та асортименту, то можна гарно оформити вишивку :-)

      Видалити
  3. Вау! Який гарних сонях! І рамочка та так класно підходить...і ти вже модна-ембосингом зайсаєшся ? ;-)
    Жовта листівка теж класна-сонячна й тепла !
    пс: мені подобаються листівки з вишивками...я з них починала...але тепер чомусь не роблю таких((

    ВідповістиВидалити
  4. Листівка з соняхом - просто неймовірна! Хочеться дивитись і дивитись....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дивись і дивись ;-)
      Дякую! Мені на неї було мало часу дивитися - вночі зробила, вранці відправила...

      Видалити
  5. Яка краса, очей не відвести !!! Дуже класні листівочки !
    А листівки з вишивкою мої улюблені -- в них якась особлива енергетика і шарм.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я колись любила робити листівки з вишивкою, тепер все рідше вони у мене...

      Видалити
  6. Аліно, листівки пречудові!! Вишивка в твоїх роботах завжди виглядає неперевершено і є найкращою окрасою! І окреме спасибі за другу листівочку - нам направду дуже приємно!! Величезне спасибі за натхнення і чудовий настрій від команди Аґрафки!:)

    ВідповістиВидалити
  7. Особисто я сподівалась побачити твою роботу в цьому завданні:) І як сонях, кажу, вона прекрасна!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую - за відгук і за гарне завдання - постараюся ще приєднатися два рази)))

      Видалити
  8. Очень красивая работа! Ничего лишнего! Спасибо, что с нами, ЧБ Аграфка!)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug