вівторок, 4 серпня 2015 р.

Рожевий колір

Преамбула:баночку і листівку з даної публікації поєднує лише те, що вони в рожевих тонах) і зроблені мною))) Більше нічого)
Основна частина:
Завдяки одній постійній шанувальниці моїх робіт, полюбила я декупажити баночки) Ця "солоденька" баночка є прототипом такої ж, але більшої - я так поспішала принести її на роботу і насипати у неї цукор, що не було коли впродовж року її сфотографувати))) Фотосет цієї ж відбувся о 6 ранку))))



Листівка з філософським змістом): у будь-якому сірому дні віднайдеться щось позитивне, головне вміти правильно дивитися на світ ;-)
Використала папір  з колекції "Белое и черное" ТМ ЕК:

Висновки: 
Ну, і щоб якось об"єднати все вищенаписане і показане), побажаю своїм читачам солодких почуттів та позитивних вражень :-) - можливо, саме сьогодні ваш Best Day Ever ;-)

18 коментарів:

  1. Баночка напрочуд чудовою і яскравою вийшла. А листівка більш стриманіша.

    ВідповістиВидалити
  2. Яка краса! Мені захотілось зробити таку баночку. Якщо можно розповісти, як ті її робила?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую! Баночка у техніці декупаж -все, як завжди: біла основа, вирізки з серветки та акценти сухим пензликом ;-)

      Видалити
  3. То баночка для феї якоїсь? ;)
    В мене теж є така баночка...дивлячись на твою красу,хочу й свою задекупажити))))
    А листівка із серії"нєвсєпоймут..." ггг!!!)))) Дуже класна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то на замовлення баночка :-) Пів-літа в мене простояла, поки я надумала її перетворити)
      Мда... листівка така))))))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. :-) Я не дуже люблю рожевий колір, але ця баночка мені теж подобається)
      Дякую!

      Видалити
  5. Згодна з Юлею - це просто дівчача мрія! Моя Даша зачаровано її розглядала декілька хвилин. Жаль, що я зовсім не знайома з технікою декупажу...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) ох, ці дівчата- тікі дівчата))))
      Дякую! Я теж колись була не знайома з цією технікою і, навіть, боялася її, але бажання та цікавість взяли верх над страхом)

      Видалити
  6. Ця ємність - радість для дівчачих очей! І тільки для солодкого:) Сьогодні в магазині бачила серветочку рожеву у цукерочки і відразу цю баночку згадала:)

    ВідповістиВидалити
  7. :)))) Дякую) А баночку віддавала замовниці з цукерками ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. открытка для поднятия настроения. Спасибо от блога ЕК

    ВідповістиВидалити
  9. Листівка просто підкорила - поєднання сірозо і рожевого дуже вишукане. З повагою, Скрап-ЕК

    ВідповістиВидалити
  10. Прикольна листівка, така весела і позитивна!
    Дякую від блогу ЄК :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug