неділя, 23 серпня 2015 р.

"Учітесь, читайте, і чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь..."

В дерев'яну заготовку цього книжкового магазину я закохалася, як тільки побачила) Купила. Рік простояла заготовка напівроозмальованою, і от,нарешті, все готове:
Від себе додала ще цегляні виступи по боках - дуже сумними без всякого декору вони мені здавалися:
А спромоглася я доробити цю підставочку під канцелярію завдяки завданню в Арт Клуб UA - Моя країна- завдання 11 - Волинські Афіни:
В завданні розповідається про перший вищий навчальний заклад на території сучасної України - Острозьку академію (1576р), відновлений заклад якої  я закінчила у 2006р. ;-)
Попрямує підставочка у галерею шкільних робіт до Ліди:
З Днем прапора, українці! :-)

10 коментарів:

  1. Аліночко, це щось надзвичайне!
    Поки у нас, в Україні, є такі талановиті люди, я вірю, що ми побудуємо наш дім таким же світлим і щасливим. Зі святом тебе! Дякую за участь в галереї!

    ВідповістиВидалити
  2. Краса!Просто щось неймовірне.
    Такі яскраві кольори.Це просто мрія!
    "Маргаритко,моя квітко" дуже мені подобається)
    Також зі святом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Маргаритку тільки почала читати - мені її порадила подруга років 3 тому, але я її ніде не могла знайти, а це натрапила в Ашані і одразу купила)

      Видалити
  3. Класний будиночок! А його Владик ще не забрав собі ?;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Влад періодично його бере гратися або пульти туди ставить)))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую, тепер хочу нового такого, але ціни на них кусаються(

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug