субота, 1 серпня 2015 р.

Українкою я народилася....

З усіх літніх місяців серпень, як на мене, найукраїнськіший))) -  Медовий і Яблучний Спаси, День Незалежності - до всіх цих свят вишиванковий одяг пасує, як ніколи) Хоча, звісно, він і без свят робить свято ;-) 
Тож не дивно, що в Арт Клубі UA стартувало завдання серії "Моя країна" - "Україна", присвячене нашій країні:
Для завдання у мене - лялька-україночка: попросили у садочку вишити сорочку ляльці, але коли я  побачила саму ляльку, наполягла на тому, щоб віддали мені її повністю (одна вишита сорочка її б не врятувала))). Ось така панночка получилася:
 Для початку все попрала та помила. Сорочку розпорола та нашила тасьму, обшила її декоративним машинковим швом, підшила на поділ мереживо, зшила новий фартух, підправила надірвану плахту - бейкою та тасьмою, змайструвала нові намисто та віночок, нафарбувала (дотсами) губи, заплела дві коси та підклеїла червоним фетром чобітки :-)
Якщо хтось мені не повірив -  такою лялька була ДО перевтілень (губи були нафарбовані лаком для нігтів незрозумілого кольору) - на перевтілення пішло понад 6 годин) і купка матеріалів, які були удома:
Це вона вже помита і губи стерті)))), а одяг попраний), але вигляд у неї жалюгідний(

Залишилося ще собі щось змайструвати до свят ;-)

12 коментарів:

  1. Аліно, ти ти як хрещена-фея із казки про Попелюшку. Дивовижне перевтілення!
    Як же добре, що малеча матиме в групі таку красуню, такий приклад для наслідування. Вірне виховання, молодці!

    ВідповістиВидалити
  2. :-) у групі є куточок про Україну, там, серед інших речей, пара ляльок в укр.костюмах, то вихователюк хвилювало те, що у козака сорочка "вишита", а у дівчини - ні) Тепер, на фоні цієї красуні, козак, як бомжик)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я так думаю скоро тебе попросять його перевтілити! Дуже гарно!

      Видалити
  3. Аліна, ти - молодчинка! Таку ляльку до ладу довела.

    ВідповістиВидалити
  4. Яка гарнюня вийшла, справдня україночка! Аліночко доведеться мабуть і парубка зробити справжнім козаком щоб вже "до пари" були ;))))

    ВідповістиВидалити
  5. Неймовірно вдале перевтілення! ;)
    Дивись,а то тобі з усього садочка поназносять тих бомжиків)))))-для перетворення...

    ВідповістиВидалити
  6. Чудесне перевтілення, пощастила ляльці потрапити у руки чарівниці!

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, у мене колись була в дитинстві така лялька! Мені нею дозволяли бавитись тільки під наглядом (аби не перетворилась в ось такого "бомжика" :-))) цікаво, до кого вона перекочувала....
    А твоє перевтілення - просто чудесне! Тепер вона справжня чарівна приваблива українка, а не загнобнена і затуркана... :-)

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна вийшла панянка. Добре, що вона потрапила в твої чарівні руки і ти її врятувала. А як її тепер звуть? Оксана? Одарка? Катерина?

    ВідповістиВидалити
  9. Оце то перевтілення!!!! Яка красуня получилась! Що то людина з тонким відчуттям смаку береться за роботу, результат неперевершений!
    а у мене в шафі лежить подібна лялька. дуже схожа, навіть чобітки такі (і такі ж обдерті), її подарували мені при народженні, тому дуже ціную. Аліночко, твоя робота буде мені натхненням взятись нарешті за свою україночку. От тільки вона ще в гіршому стані і лиса, спершу мені не дозволяли гратись, це як пам'ятка про подарунок, але коли нікого дома не було - я її розплітала, чесала. а волосся там до цього не дуже підходяще. Ну а потім іншим маленьким дівчаткам потрапляла в руки. одним словом. не вберегли.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано!
      У мене в дитинстві була менша і пластикова лялька-україночка - у неї волосся теж приклеєне було і я його знімала з неї та одягала іншим лялькам - як перуку)))

      Видалити
  10. Дякую, дівчата, зі відгуки! Мене вже совість починає гризти за того бомжика)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug