середа, 15 липня 2015 р.

Котофотограф

Такого котика я вишивала 5 років тому, але тоді він оформився на листівку. Цей же - на блокнотик А6:
 Проштамповані аркуші:

 До цього блокнотика я придумала такі рядочки (хто слідкує за мною в ІГ - читав вже))) - ага), я ще й там є))):
Здійснилася мрія у котика -
Купив він крутого фотика)
Тепер ходить тишком-нишком,
Фотографує мишку)))

Ну, а тепер здісниться  мрія того, хто хотів баночку з мушлями  з попередньої моєї публікації)  Нехитрими маніпуляціями "пальцем в небо")))) я визначила, що поїдуть мушленята... у Хатинку Веселкової чаклунки :-) То ж чекаю адресу ;-)
Гарного настрою!

16 коментарів:

  1. Аліно, який же він класнючий, цей котофотограф! А посмішка яка мила!
    P.S. Читала і посміхалася, бо сьогодні сама повзала по газану (у себе в дворі), шукаючи де сфотографувати обкладинку для щоденника.
    Аліночко, запрошую до себе в галерею (бо щось мені там дуже самотньо), твої блокноти стали б її окрасою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А блокнотики теж можна? Бо я надумала щось інше зробити на шкільну тему ;-)

      Видалити
  2. Який котик - мурмотик! Та ще й з такою офігенською сумкою - дуже діловий! Блокнотик - причудовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У сумці носить змінний об'єктив, мабуть) Дякую!

      Видалити
  3. классный такой, позитивный котофейка!!! для фотографа блокнотик будет самое то!!! )))

    ВідповістиВидалити
  4. какой ми-ми-ми! обожаю котиков!!! работа замечательная. И странички и блокнотик!

    ВідповістиВидалити
  5. Ааааа, який крутий котисько !!! Суперський блокнотик ! Мої улюблені кольори ( зелений і білий ) і улюблений котик ( у мене живе такий -- Рудольф, можна просто Рудік :))). Правдв ще не такий пузань, ще молодий :))). Дуже сподобалась ідейка з об'єктивом-брадс і що вишивка оформлена в круг -- наче за котиком теж хтось полює в об'єктив :))). Клас !!!
    А тепер -- УРА !!!! Нам з донечкою дісталися мушленята !!! Дякую феї Пальцемвнебо і тобі Аліночко !!! Дуже радію є того, що вже вдруге отримаю від тебе подаруночок -- а значить чергову порцію твого сердечного тепла і сонячного позитиву !
    Біжу писати адреску :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко!) Я коитика підсвідомо у круг загнала, бо спочатку була інша ідея оформлення, а потім й сама так подумала - наче і він у об"єктиві)

      Видалити
  6. Крутецький котофотограф ! А у мене є його братикякийподарувавфотоапаратик))))))))))))))))
    Чудовий блокнот!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug