середа, 8 липня 2015 р.

Літо. Блокнотик. Море...

На морі до тепер була лише 5 разів, з яких 4 - влітку), то ж мені самій цікаво, чому літо у мене асоціюється з морем і навпаки))))
Блокнотик А6, 140 зістарених та проштампованих аркушів, форзаци зі скрап-паперу; закладка - мотузка, яку зачасту використовують у робОтах новорічної тематики, але як на мене поєднання білого та червоного цілком пасує і морській темі ;-) Обкладинку створила завдяки текстурним пастам та трафаретам; вишитий мініхрестиком маяк у рамці-чипборді.... Робила блокнотика спеціально для завдання  "Голубая лагуна" блогу "Ванильные мечты" - у ролі запрошеного дизайнера:





У роботі використала рамку 39 від "Вензелика", то ж блокнот прямує у галерею липня)

Ну, і раз мова пішла про море, покажу трішки фото з нашого цьогорічного морського відпочинку) Почну з най-найулюбленішого  - з мушлевика)))
 Так було у перші три дні - сонячно та відносно тепло...
 А потім погода змінилася з літньої на осінню, і ми... їли жовту малину...
 ... прали у морі мушлі...
...сушили їх...
 ...спостерігали за надзвичайної краси морем...


.. і небом...
...запалювали свого маяка, на світло якого прилітав...бедрик)...
 ...спостерігали за природою, чи вона за нами...

 ...зустріли квітку-космонавта...





кровосісь))))




 ...і коли раптом виглядало сонечко - мочили ноги))))...
...спілкувалися з надокучливими бедриками...
 ...назбирали маленьких мушленят....
... і щасливі поїхали додому! А дорогою  милувалися нашою рідною країною:
То ж, не зважаючи на холодну погоду, відпочинок вдався, адже не погода робить настрій, а навпаки ;-)
Усім, хто дочитав-додивився  - дякую :-) Якщо є бажаючі на мушленята - пишіть у коментарях, через тиждень комусь дістанеться ось така баночка: 

27 коментарів:

  1. Алінко, блокнотик надзвичайно красивий! Дуже дякую а такі цікаві і незвичні фото, аж морем запахло.... Зара знайду альбом з фото нашого морського відпочинку трирічної давності та почну мріяти про хвильки, свіже повітрячко, пісочок що між пальців просипається....)) Баночка з мушликами дуже спокуслива, тому мабуть побажаю її.

    ВідповістиВидалити
  2. Красивий блокнотик!
    І фото неймовірні!Молодці!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо! Погода посприяла фотографуванню), інакше б валялася я під сонечком))))

      Видалити
  3. Блокнот дуже класний))) Навыть добавити немає чого - супер гарна робота))) Оскільки моря мені не бачити, то хоч використаю свій шанс на баночку з мушлями)))) Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надя! Цей блокнот мій улюблений поки)

      Видалити
  4. Блокнот чудовий, літній і морський. Міні-маячок - супер! Дуже мені подобається як тобою добираються аксесуари - усе в тему і так влучно! Фото неймовірної краси! І від баночки з мушлями не відмовилась би :):):)

    ВідповістиВидалити
  5. какой замечательный отдых!!!! я моря годы годов не видела. точнее только и видела. вся в делах, аки пчела. приеду к морю или океану, а там, то зима, то вода холодна, то у меня учеба-работа.
    Поэтому морская романтика мне так нужна! и блокнот ее дополняет )))) ,а маяк такой маленький, очень аккуратная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Мені відпочинок (будь-який) теж був потрібний, як ніколи...

      Видалити
  6. Аліночка, блокнот неперевершаний!!! Дуже-дуже красивий!!!
    А які фото чудові!))) А де ви відпочивали? в Україні?:) бо фото як із Середземномор;я)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова!
      За кордон з дитиною мені страшно їхати... Були ми в Лазурному на Херсонщині :-)

      Видалити
  7. Чудовий блокнотик, Алінко!! І фото з подорожі така краса!!! Милуюсь. І мушлі хочу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені здається, що то так давно було, хоча деяким фото ще й тижня нема...

      Видалити
  8. Чудовий блокнотик і дуже гарні фото! Такі прямо рекламні :-))) Я на морі була всього лиш раз... і не знаю чи хочу ще... мені потрібен якийсь майже безлюдний пляж, аби насолодитися.... а присутність сотень людей мене бентежить :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не люблю багато людей, але цього разу їх майже і не було через похолодання)
      Дякую! Рекламую нашу країну ;-)

      Видалити
  9. Красивые фото, блокнотик милый, ракушки обязательно кому-то пригодятся! Лето я люблю, именно море для меня это лето, но вот парадокс, мы в нескольких остановках от пляжа сейчас, а то погода, то здоровье подводят и нежились на бережку не так часто, как хотелось бы, так что пока лето наше с ягодным вкусом!

    ВідповістиВидалити
  10. Аааа, який позитив, краса і тепло !!! Тепло не тільки від сонячного літечка ( що на фото ) а і від публікації, яка пронизана позитивом, любов'ю і душевністю ! Особливо зворушили равлики :))).
    Блокнотик чудесний ! Такий атмосферний і стильний -- краса !
    А малинка жовта у мене теж є ! Тільки, коли я її їм у мене якість "завихріння" мозку від невідповідності кольору :))). Ну, звикла я що -- трава зелена, вода -- мокра, малина -- червона :))).
    А з бедриками, які надокучали, все логічно -- вони ж тебе люблять, як і ти їх :))).
    Баночку з мушлями ми з донечкою хочеееемо !
    Дякую за рекламу України -- слава їй !

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже сподобався блокнотик! Для справжніх романтиків :) З ним круто відправитись в подорож...
    і фото з відпочинку - ПРЕКРАСНІ!!!! море... і море краси! :)))

    ВідповістиВидалити
  12. Круто!! Всё-всё!!!!
    Поздравляю с ПД!
    Фотоссы отменные!

    ВідповістиВидалити
  13. Аліна, блокнот супер чудовий! Дуже мені сподобався :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug