пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Медовий магніт

Є у Кіровоградській області село з дуже солодкою назвою - Медове) Проживає у ньому 68 осіб - саме Медовому та медівчанам присвячується мій магніт, створений для Арт Клуб UA - завдання "Моя країна" - Мій рідний край":



Про корисні властивості меду відомо ще  з часів Древнього Єгипту. В дитинстві  ж я  цього не знала і меду не любила - від соски мене відучували саме ним)))) В підлітковому віці пощастило мені бути присутньою при зборі та викачці цього чудодійного продукту - мій дідусь мав пасіку, то ж мед ми їли впродовж всього року - гречаний, липовий.... - справжній - без різних домішків. Дідуся нема з нами вже 14 років... Сумую за тими часами і за його медом...

Як робився мій мед - у баночці та сотах -
зовсім скоро можна буде прочитати у Арт Клубі UA ;-)



А поки долучу роботу до завдання "Майский мед" , що проходить у блозі "Ванильные мечты"

Нехай ніколи ніяка ложка дьогтю не зіпсує вашої бочки меду! :-)


18 коментарів:

  1. Яка краса. В дитячому захваті роздивлялася це диво! А там ще й бджілка вишита! Дуже гарна річ:/

    ВідповістиВидалити
  2. І мені теж сподобалась робота-розглядали з Богданкою ))))...там ще на маленькій ложечці-трошки меду)))),а Бодя сказала: "ну,хто б ще таке маленьке вишивав,крім Алінки"...))
    А я любила мед шматочками-в сотах...ммм....насолода точно :)

    ВідповістиВидалити
  3. Пречудова!!! квітково-медова релаксація........
    як все гармонійно, дійсно ідеально продумано до найдрібніших дрібочок!

    ВідповістиВидалити
  4. робота така... зворушлива)) з нетерпінням чекатиму на рецепт цього меду)) виглядає дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  5. приглашаю на розыгрыш вышивально-подушечной конфетки http://svetlana-volkova-igolnica.blogspot.ru/2015/05/blog-post_79.html

    ВідповістиВидалити
  6. Гарно як! Навіть баночка маленька з медом є.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчата! Я довго думала, куди б то причепити ту баночку))) - на листівку не хотілося, на блокнот - не практично..., румбоксів я боюся), а от магніт - ніби саме враз :-) Маю ще одну таку баночку)))

    ВідповістиВидалити
  8. Ми теж з дідусем мед качали... 25 років тому востаннє....
    А твоя прискіпливість у деталях вражає знову і знову! Я навіть не все одразу помітила :-) Спасибі Люді, підказала :-)))

    ВідповістиВидалити
  9. Мене теж банка меду найбільш вразила:) Дуже смачний вийшов магніт!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудовий магніт вийшов! І дуже гарна ідея з баночкою меду))
    Дякую за участь від Ванільного блогу.

    ВідповістиВидалити
  11. Чудесный магнитик!!! Ванильное спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень, мне нравится Ваш магнитик! Мед, как настоящий! Вышитая пчелка - просто чудо! Спасибо, что творите с "Ванильными мечтами" :)

    ВідповістиВидалити
  13. такой позитивный) Точно порадует глаз хозяйки! А медок, как настоящий♡ ванильное спасибо)

    ВідповістиВидалити
  14. Такий классний магніт!!! Сонячний та теплий))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug