пʼятниця, 3 квітня 2015 р.

До перемоги

І знову про пташечок)
Жила собі маленька рожева пташечка - цвірінькала, стрибала, літала в хмаринках - робила усе, що годиться для маленьких рожевих пташечок. Аж раптом одного дня почула вона жалібливе цвірінькання іншої рожевої пташечки (ага, воно у них різне - у жовтих - одне, у зелених - інше, у рожевих - ще інше) - то плакала пташечка, яку люди посадили у клітку((( То ж наша маленька героїня одразу кинулася на допомогу... Не буду розписувати, яким чином, але їм вдалося  зробити нездійсненне - визволити бранку з в"язниці! Що може бути кращим свободи?
Листівка, 10х15 см. Зворотню сторону у більшості випадків я теж оформляю  - залишками паперу з передньої), але не завжди показую - а цього разу мушу показати, бо там  є хмаринка:

На завершення вірш по темі, який я пам"ятаю з дитинства:

Тріпоче серце пійманої птиці,
в 
руках моїх не чує доброти.
— Я дам тобі водиці і пшениці,
моя пташино, тільки не тремти!
—Хіба потоки загубили воду,
хіба в полях уже зерна нема?!

Пусти мене, мій хлопче, на свободу,
і все, що треба, я знайду сама.
— Я ж лагідно тебе тримаю, пташко,
в своїх руках легеньких, як вітрець.
Хіба неволя це? Хіба це важко
від мене взяти кілька зеренець?

— Пусти мене! Мені, дитино мила,
дорожча воля, ніж зерно твоє!
Страшна, хоч навіть лагідна та сила,
яка розкрити крилець не дає!
— Лети! Співай у небі гомінкому.
Хоч і маленький, зрозумів я все.
Моя рука ніколи і нікому
ні кривди, ні біди не принесе!
Д.Павличко


8 коментарів:

  1. Очень мило!
    Мы прямо спелись сегодня) Я тоже птичек на открытку поселила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Весна за окном), вот и птички на открытки прилетели ;-)
      Спасибо!

      Видалити
  2. Листівка гарна, а за вірш - окрема ВЕЛИЧЕЗНА подяка!
    Перемагаймо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я той вірш чомусь запам"ятала - так шкода ту пташечку було)))

      Видалити
  3. Прекрасна добра листівочка!
    ото дійсно. що свободу не замінити ніякими дарами... вона священна!
    віршик згадався, в дитинстві читала чи може вчила напам'ять..?

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Оксано! Клітка хай буде золотою з діамантами, проте вона все-одно залишиться кліткою...
    Вірш не вчили, але я його чомусь пам"ятаю)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug