середа, 4 лютого 2015 р.

Любовний блокнот

Думала, чи можна назвати блокнота любовним?))) Мабуть, ні, але я назвала ;-)
 Блокнотик А6, блок ручної роботи з близько 120 аркушів, які проштамповані через один); форзаци - скрап-папір:

 закладка-стрічка з сердечком-бусиною:

 Мініатюрна вишита квіточка:
Останнім часом у своїх роботах застосовую чіпборд від "Вензелика" - дуже він мені подобається - і дизайни, і якість, і ціни ;-) Ось і тут використала слово "Love", то ж і цей блокнотик відправлю у галерею лютого (січня), що організував виробник:


15 коментарів:

  1. Ну як же ш ніжно, романтично!!! Форзаци з тканинкою на обкладинці так чудово поєднані!

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж погоджуюсь з дівчатами-ну,дуже ніжна робота....для романтичної особи )))

    ВідповістиВидалити
  3. Скільки тут любові.... просто океан) Ніжно і вишукано.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчата! Настрій якийсь такий був у мене - дівчачий)))))

    ВідповістиВидалити
  5. ніжна і романтична робота, чудовий блокнотик!

    ВідповістиВидалити
  6. Дійсно, дуууже ніжно ! У мене теж виникли асоціації з любов'ю...тільки з любов'ю дитини до своєї матусі -- такою ніжною, чистою, світлою і ...справжньою !

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug