середа, 11 лютого 2015 р.

Любов і...пташечки

Поки минулого тижня була у нас весна), був у мене весняний настрій, а весна - це завжди щось світле, ніжне, це перші квіти,  веселий щебіт пташечок, атмосфера  закоханості ;-), то ж не дивно, що під впливом таких емоцій створилася  у мене романтична дрібничка:
Сердечко, 7х7см, декупаж; декороване чіпбордом та мікробісером:

І, оскільки серце моє у формі серця))), долучу його до завдання "У формі серця":


А це фото робила спеціально для нового фотозавдання у Арт Клуб UA "Пара":
Приєднуйтеся! ;-)





17 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Тоді погода така була - я навіть, гіацинта купила))))

      Видалити
  2. Красиво. І фото дуже славні. Який же той Вензелик, підсіли на нього, бачу, дівчатка) Весну чекаємо усі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не те слово - чекаємо) Не те слово - підсіли))) Крутий у них чіпборд, як не підсідай...
      Дякую!

      Видалити
  3. Дякую, дівчата! Мені воно теж дуже подобається, але воно вже оселилося у іншої людини :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Ванильное спасибо за участие в нашем задании!!! И сердечко красивое, и птахи!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ммммм... яка краса... така трепетна річ... дуже гарно!
    Дякую від блогу "Ванільні мрії")

    ВідповістиВидалити
  6. Очень нежно! Спасибо за участие от блога "Ванильные мечты"!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень нежное и милое сердечко! Ванильное спасибо!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug