субота, 31 січня 2015 р.

*Снігове кохання*

В продовження та завершення теми зимового весілля - декілька "студійних"фотографій з фотосесії наречених-сніговичків):
Фотокомпозиції з кріслом)))):
І стандартне фото для рамки на стіну:
Як то часто буває - поки фотограф працює, хтось  з гостей збоку теж не відпочиває (а потім наступного дня викладає фото молодят з дивного ракурсу  у соц.мережу)))):
Знаю таку традицію, що коли одружується хтось з хресних батьків, хрещеник чи хрещениця приходять на весілля з іграшкою - лялькою, якщо хоче, щоб у хресного народилася дівчинка, чи ведмедиком - щоб народився хлопчик) А Владик мав іти на весілля з цими сніговичками - щоб і хлопчик, і дівчинка народилися! ;-)
Ось і промайнув перший місяць року....





24 коментарі:

  1. Аліна, які милі та симпатичні сніговички! Дуже красиве творіння!
    Також, супер рішення з водяним знаком на всю фотографію!!!! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      Колись я вже так робила - знак по всій ширині фото, але мені якось зауважили, що він відволікає від об"єкту на фото... Мені й самій не подобається, але що ж робити з тими крадіями:))))

      Видалити
  2. Як гарно!Такі вони дружелюбні і милі!

    ВідповістиВидалити
  3. Обожнюю сніговичків!!!! А ці ще й в моїх улюблених кольорах!!!!! Чудесні! Пощастило ж тим нареченим з такими подарунками! :-) А кріселко теж було частиною весільного декору?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я про тебе думала, перед тим, як вирішила їх шити) Мені щось не дуже фліс у роботі - все до нього чіпляється :-) Мабуть, зайчик, викорійка якого вже років 3 лежить, так і залишиться викрійкою)))))
      Кріселко тільки у фотосесії брало участь

      Видалити
  4. Але ж і гарна парочка-схожі на А+А :-)
    А фотосесія яка крутецька )))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Владик все просить Аліну потримати))) - каже, така гарна))))
      Фотосесія в стилі сільського фотографа :-)

      Видалити
    2. Фотограф С.Д.)))))-вихідний....ггг!!!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Дякую, Людмило!Мені найбільше подобається їх розмір -11-12см

      Видалити
    2. Аіночко! Хочу тобі передати естафету давнішньої гри-опитування. Примеш? http://arturkinamama.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html

      Видалити
  6. Ммммм, які ж вони милі :)))...Просто заворожують ! І дуже сподобалась сукеночка в нареченої :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Сукеночка тричі першивалася - наречена примхлива, все їй було не те...

      Видалити
  7. Красавцы! Особенно фото с креслом отпадные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) мені фото з кріслом нагадали мої фотографії з весілля - фотограф-аматор був... і є у нас одне фото, як ми тримаємо обручки в роті))))))))) Такі у мене дивні асоціації...
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug