середа, 28 січня 2015 р.

Зимове весілля

В минулу неділю було весілля нашого дорогесенького кума - Владикового хресного і мого друга дитинства за сумісництвом. Але обставини склалися так, що наша сім"я не змогла розділити радість одруження з нареченими - хвороби ніяк від нас не відчепляться... Проте частинка нас все-таки була на тому весіллі  - у вигляді книги побажань мого авторства:
 Весілля було у стилі зимової казки, то ж і книга получилася засніжена:
Формат А5, 30 аркушів  з весільними відштамповками.
Ну, і ця книга, як виявилося, теж має історію з крадіжкою)))):
От не можу я зрозуміти логіки цієї так званої студії: для чого розміщати у себе те, що робили не ви?  (підставочка, між іншим моя, а ручку взагалі Людмила робила))))
 Капець якийсь просто... Нічого не буду робити....

26 коментарів:

  1. Так, Аліна, продовжуючи попередню розмову...
    Набагато приємніше, коли люди запитають дозволу на розміщення фото у себе. Найкращий варіант, коли ще й заплатять.
    А таке регулярне використовування чужих ідей для оновлення своєї сторінки за чужий рахунок - хамство і плагіат.
    Не переживай за це!
    Ми бачимо, яка Ти талановита і любуємося всіма Твоїми творіннями!

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко,я сама шокована!!!! Жесть....як можна привласнити не їхню роботу ще й підписати,що то-їхня????
    А книга дуже гарна !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі,а ручку вподобав собі Козачок)))))) і не випускав її з рук до кінця весілля....ось так...

      Видалити
    2. Думаю, якби твоє шампанське для того весілля попало їм під фотографування) - вони б і його додали від свого імені))))
      Бачиш, яку гарну ручку зробила - а ти переживала ;-)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дякую! Мені на ній не вистачало чогось - квіточок якихось)))), хоча там тканина самодостатня :-)

      Видалити
  4. Да что ж такое! вот это уже наглость и беспредел! Заглядывала по ссылке, там уже ценой интересуются!
    А работа сказочная, морозная и праздничная! ты умничка!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова книга!!! Аліна, а як потрапили світлини твоєї роботи до фатіна? це ж нахабство!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Фатін сфотографував її на весіллі, де вони займалися оформленням зали...

      Видалити
  6. Чудова книжечка,така затишна і мила!!!!
    А з крадіжками,це жесть((((хоча,я своїх робіт ще ні разу не зустрічала))))

    ВідповістиВидалити
  7. І ще,Аліночко,як ти шукаєш?просто вбиваєш в гугл картинку?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко!
      У гуглі, де шукати картинки, є значок "фотоапарат" - там і загружаєш будь-яке фото і гугл видає схожі картинки :-)

      Видалити
  8. Хорошенькая книжечка!
    Ну до чего же наглый этот Фатин((( А ты уже где-то до блога показывала эту работы, что они успели ее стырыть?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та не показувала - вони оформляли зал на тому весіллі, от і сфотографували...

      Видалити
  9. гарна книга! з "інеєм" сріблястим) тематично))
    а дійсно... ти публікуєш фото до того, як вони потрапляють в блог ще десь?
    не знаю... я б в тому фатіні теж коментар залишила - відповідь на питання про ціну)) "Звертайтесь до мене, як автора цієї роботи")

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони займалися оформленням залу на тому весіллі - от і сфотографували її... Але це ж повне нахабство - видавати її, як частину своїх послуг! Тим більше, що наречені могли купити її у когось іншого...

      Видалити
    2. та навіть мови немає! авторство вказувати треба обов"язково!!! я думаю їм це буде в науку

      Видалити
    3. швидше, вони мене в чорний список помістять)))) Але то вже проблеми їхньої карми :-)

      Видалити
  10. книга чудова! а цим нахабам треба писати, бо так і на голову залізуть...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Написали, що можна було б спокійніше відреагувати.... Фото, правда, видалили)

      Видалити
  11. Дуже красиво вийшло!!!
    Плагіат - це жесть((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Плагіат - це коли зробили таку ж роботу, як моя, а в цьому випадку - це присвоєння собі чужого :-)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug