вівторок, 27 січня 2015 р.

Зелені очі+подарунки+крадені фото)





Магніт зі стікерами, 19х10см:

Нарешті я зібралася і готова похвалитися, які подарунки отримала напередодні Нового року)))
Спершу був берет з бактусом від Саші - на собі ніяк не получається сфотографувати, то ж повірте, набір прикольний ;-)

Потім була морська цукерка від Галини:

Листівка від Юлі:

та перед самісіньким Новим роком - 31.12 - забрала посилку від Лариси:
Ось такі у мене подарунки! Дякую, дівчата! Ви - чарівниці!

А ще  хочу поділитися з сьогоднішнім відкриттям . Як то буває - випадково натрапила у ВК на фото свєї роботи з затертим знаком.... 
Ну, цікавість взяла верх і вирішила я попитати в Гугла, де є ще таке фото.... (краще б я цього не робила))))) Так-от, найпопулярнішим воно є у тому ж ВК - від простого фото на стіні різних груп, авок користувачів до фотостатусів:



і т.д...
Вразило використання фото моєї роботи  - для замовлення іншої:

зате зі знаком))):
Навіть у Пінтересті є))):
 Але найбільше здивували  тут:
Ось такі справи :-)
(блокнот  ТУТ)

26 коментарів:

  1. Які гарні подарунки! Букви сподобались по-особливому)))
    Котик-магнітик прикольний...і одразу згадується,як Влад співає пісню ))))))
    А про фото робіт-то вже якась особлива тема...потрібно цілу статтю вже писати....і що ти зробиш-це ж інтернет?..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Владу букви теж сподобалися) - він з них якісь слова все хоче складати))))
      А пісня бач як мене надихАла - геть Влад вивчив)))

      Видалити
  2. Мне тоже буквы очень понравились:) а про воровство фото - смотри на это, как на популярность:) Тем более тема сейчас очень востребована, видишь, даже на аватарки разобрали.

    ВідповістиВидалити
  3. Алінчику, котик чудовий!! Подаруночки від друзів душевні і неповторні!! А на рахунок крадіжок фото і плагіату - це вказує на популярність!!! Бедрику, ти стала популярною!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Котик мені давно подобався, просто не знала, куди його можна притулити - на магніті, здається, йому не погано :-)
      Та то ж не я популярна - то фото мої))))

      Видалити
  4. Чудові подаруночки! Пора би мені вже й свої показати - ніяк із написанням посту не збирусь)) У котика такі очки чарівні))
    ну і вітаю з популярністю, навіть не думала, що можна в стількох варіантах використати твою роботу!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж ніяк не могла зібратися - все чекала снігу, щоб хтось мене в береті сфотографував)))))
      Так, я теж не знала про варіанти використання)))

      Видалити
  5. який кумедний магнітик))))))))
    а історія з фото вразила... Оце ж як людей зачепило... шкода, що без авторства

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую!
      То добре, що зачепило))), але в одному випадку це фото було під політичною статтею (що мені не дуже подобається), а ще в одному - в галереї під назвою щось типу про бандерівців...

      Видалити
  6. Прикольный глазатый кот)) подарки шикарны а фото м-да, столько всего накрутили! популярность, что скажешь!

    ВідповістиВидалити
  7. Аліно, твій "глазастик" просто надзвичайний.
    А те, що фото твоє таке популярне - це ж добре, значить людям небайдуже, значить "пробирає". Звичайно, було б краще, якби посилалися на автора. Але процеси в мережі справді неконтольовані.
    На фейсбуці в одній з груп вишивальниці з малюнка схему перенабирали, заочно дякували автору за його велике і добре серце патріота, таке ж, як а вишивці.
    Так що ця робота багатьох надихнула.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      То точно - процеси не контрольовані...

      Видалити
  8. Аліна, вітаю з популярністю! Твоя робота багатьох вразила! Маєш талант!
    Колись так фото моєї доні показали у соцмережі. Взяли з фотоблогу, де малеча у віночку з скринькою прикрас. Картинку кадрували, обрізавши авторство. Написала, що це моя доця. Ноль реакції.
    А позавчора міська група опублікувала моє фото вулички. Попросила вказати авторство. Вказали і подякували за гарне фото.
    Так що, ми публікуємося в інтернеті і фото, ідеї летять на вільних крилах до кожного користувача :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колись давно мої роботи випадково сестра побачила в одній групі в Однокласниках - я їм написала, що без дозволу не гарно брати чуже - видалили :-) Бо популярність популярністю))), але не приємно, коли без відома... А ще якось фото моєї ляльки-україночки взяли на афішу заходи з нагоди Д.н. Лесі Українки - http://alina-shekel.blogspot.com/2013/04/blog-post_5.html -так вони заздалегідь на пошту написали, чи можна використати і т.д... просто, якщо серйозні люди - то й по-серйозному відносяться до таких питань - все-таки, авторське право...

      Видалити
  9. Хорошенькие подарочки :)
    А популярность она такая... Даже медицинская конференция! Просто актуальная очень сейчас картинка! А вот использование для своего зароботка уже не приятно - наглость полная, показывай свою работу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      У прес-центрі УОЗ Волинської ОДА працюють творчі люди))))))

      Видалити
  10. Прикольний магнітик вийшов!
    Ось, так деколи навіть і не уявляєш, які твої роботи популярні)))
    з однієї сторони це чудово, а з другої - ну використовуйте, але авторство не стирайте((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо!
      Як я вже писала вище - серйозні люди питають дозволу на використання фото, а у ВК хіба такі поширюють все? Просто не приємно було бачите це фото під статтею про пу(((

      Видалити
  11. Відповіді
    1. :-) Він , мабуть, підглядає за тими двома котиками, що на стікері))))

      Видалити
  12. Чомусь неприємно стало!Розумію,що все що потрапляє в інет стає загальнодоступним...та нащо підпис затерати...Не розумію.

    ВідповістиВидалити
  13. Алінко, в продовження теми лови ще одну твою роботу під чужим авторством https://vk.com/feed?section=photos&z=photo190536889_351409588%2Ffeed16_190536889_1422436846

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug