четвер, 15 січня 2015 р.

Листівка і фото

Ось ми і за старим стилем  зустріли Новий рік, а я ще минулорічної листівки не показала :-)
Зазвичай я роблю багато новорічних листівок, але цього року якось не склалося - всього 3 листівки, 2 з яких - по завданнях), а ця - зроблена в максимально короткий термін - хвилин 15))), не враховуючи часу на вишивку (вона у мене була) - і це дуже помітно, адже лист приклеїла догори дригом)))), і замість традиційного "Хо-хо-хо!"" цей дідуган іде і охає)))))
Розмір листівки близько 14х14см.
А наступні фото зроблене вже цього року - для фотозавдання від Арт Клуб UA "Гілочки"

Половина зими вже позаду! УРА! Скоро весна :-)
:

13 коментарів:

  1. )))))))))))) Алина, рассмешила!!! Вышивка класснючая да и открыточка милая очень!!!
    У меня малой за эти праздники научился каждый раз, когда вспоминает про Деда Мороза говорить эту фразу - ХО-ХО-ХО ;)!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Влад у нас теж ходив і хо-хокав, але він був св.Миколаєм: "Хо-хо-хо! Я св.Миколай!"))) Мабуть, у них період зараз такий - хо-хокальний ;-)

      Видалити
  2. )))) Оце так, а я все милуюсь цією листівочкою, особливо дідусем, що так чудово стоїть на моїй поличці поряд з ще двома Морозами, і досі не помітила нічого)))

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, розсмішила ти мене - то ж нічого страшного не відбулося - на те він і дідуган, щоб інколи і поохати)))
    Гарна відкритка, всет-таки, який раз переконуюсь, що вишивка є гарною окрасою роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, так - йому ж важко іти з ялинкою на плечі, от він і вирішив поохати :-)
      Дякую!

      Видалити
  4. Так, розвеселила тим охканням і мене))) Я б і не помітила) Невже половина зими? Нічого собі, час біжить... Ну що ж, будемо чекати весну)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, половина, а снігу майже не було (у нас)...

      Видалити
  5. Ха, я б теж не помітила, якби ти не акцентувала увагу :-))) Гарна листівочка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую - і за слова, і за папір ;-) І вибачай, що тобі нічого не відправила - я цього року вирішила нікому не відпраляти (вирішилося саме, бо не було коли робити з тою хворобою), а від Юлі листівка прийшла завчасно - то ж я швиденько створила листівку у відповідь :-) Твою ж я забрала 31.12. в обід...

      Видалити
  6. Охає))) адже зима закінчилась, а на дворі весна)) Дуже гарна листівочка!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Вийшла весела листівка-всіх розвеселила))))
    Цікаві фото гілочок ...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug