середа, 31 грудня 2014 р.

Щасливого Нового року!

Якщо почнеш рукодільний рік з будиночка, то будиночком і завершиш ;-) (з власних спостережень))))
А ще, з власних спостережень))), якщо чогось дуже захотіти, то воно обов"язково здійсниться!
Ідея зробити адвент-календар синочку  виникла ще минулого року, а втілилася цього, хоч на її шляху були різні перешкоди.... 
ВЕЛИЧЕЗНА подяка моєму чоловіку - він  був і архітектором, і виробником будматеріалів))), і головним електриком, я  ж  - будівельник))), декоратор та дизайнер, Влад - ідейний натхненник і головний критик, то ж будинок - наш спільний сімейний проект!
Розміри будинку 40х30х15см, розмір шухлядки 5х5х14,5см:
"Черепицю""снігом" присипало:

Світло включається ззаду будинка, у кімнаті та на горищі різні лампи :-)
На каміні листівка, фоторамка, свічка...
"Люстра" - кришечка з-під парфумів:
Яка ж кімната без вишитої картини? ;-)
подарунки під ялинкою - цікаво, що у тій великій коробці?)))
а цей пакетик, мабуть, мені)))
Скриньки для подарунків з вишитими мотивами:
Всі елементи інтер"єру (крім картини і гірлянди) рухомі - можна робити перестановки щодня)
Верхні дві коробочки відкриваються не так, як решта:
Засніжене віконечко горища:
М"яке сніжинкове крісло власного виробництва:
подаруночки:
І камін з вогнищем - лампою, яка має кілька варіантів мерехтіння - відео ТУТ
Процес:



Ось такий будиночок - сказати, що я задоволена ним - нічого не сказати - хоч він в деяких технічних моментах не ідеальний, але він - втілення моєї мрії - затишний, теплий та новорічно-казковий, а тому попрямую з ним у "Новорічну казку" від "Вензелика":


Дорогі мої читачі та друзі! Бажаю, щоб наступний рік приніс МИР, гармонію і міцне здоров"я нам усім! І нехай всі ваші мрії неодмінно здійснюються! 
З наступаючим 2015 роком!

30 коментарів:

  1. Яка краса, справді казковий будиночок! скільки деталей цікавих, все так продумано, оригінально, клас! З Новим роком! всього найкращого!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ми з чоловіком самі граємось буває))))

      Видалити
  2. Алінко, я ж краса!!!! Мені просто слів бракує))) Це щось неймовірне!!!!
    І тебе з прийдешнім)))) Мирного неба і міцного здоров"я тобі і твоїй родині))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Ох, знала б ти, скільки ночей не доспано)))), бо все ж після роботи робилося, навіть сфотографувати нормально не могла, не те, що відео зняти...

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, це фантастика, стільки деталей, можна розглядати і розглядати!!!!!! З Новим роком, миру, спокою і затишку усім нам!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую від Вензелика за участь у завданні.

      Видалити
    2. Дякую, Орися! Мені теж здавалося фантастикою те, що я його зроблю, але бажання було більшим :-)

      Видалити
  5. ні! це ідеально!!! бомбезна штука! уявляю скільки роботи і скільки любові вкладено в кожну деталь!
    З наступаючим новим роком! Нехай він буде добрим для усіх нас!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, роботи тут багаааато! 19.12. була гола кімната, але було 5 скриньок, решту доробляла по ходу принесення подарунків) Там збоку стіни ще проштамповані цегляним малюнком, але я його маю намір акварельними олівцями підправити... І подушку вишити на крісло треба...

      Видалити
    2. відчуваю,скоро це буде як мінімум трикімнатна квартирка)))

      Видалити
  6. яка КРАСА!!! неймовірно!!!!!!!!!!!!! я в шоці........ :)))
    казкова, затишна атмосфера в будиночку... які всі елементи малесенькі і чудові... ідеально все гармонує... шикарно!!!
    На піднесеному настрої бажаю вашій чудовій дружній родині гарних свят і ЩАСТЯ в новому році!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за побажання і гарні слова! Я, мабуть, все ніяк не хочу дорослішати....

      Видалити
  7. Обалдеть, я ж поверила первому фото, что это все настоящее, в смысле человеческое))) Круто так! Домик мечта! Вы молодцы, получилось супер!

    С Новым годом! Здоровья, счастья и мира! Пусть сбудутся все мечты в новом году!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)))) чоловік на роботі показував фото, то сказали, що то не в нас вдома, бо у нас нема каміна)))
      Дякую!

      Видалити
  8. ААА, яка краса!!!! Я, як і Люда, з першого фото думала, що то "людське", а не лялькове))) Ти з своїми хлопцями молодчинка!!!

    Аліночко, з Новим роком!!!! Нехай все задумане здійснитьсяч, прийде мир і завжди буде міцне здоров"я!!!!! Цілую і обіймаю.!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Я он тут втретє сідаю коментар писати і все слів не вистачає :-) Просто неймовірно! Це ж скільки роботи!!!!! І все таке детально продумане та втілене!!!!! Просто мрія, а не будиночок!!! Я б в такому сама оселилась :-))) З Новим роком!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Фантастика!!!!! Хочу знову бути маленькою)) Алінко, ви просто справжні чарівники з чоловіком!
    З Новим роком ВАС!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Потеряла все мысли и слова..
    обалденный проект!
    С Новым годом!

    ВідповістиВидалити
  12. Аліночка, ви з чоловіком справжнісіньки чарівники! Таку чудову казку створили для синочка! Щастя та натхнення у Новому Році.

    ВідповістиВидалити
  13. Дійсно, не вистачає слів, щоб описати емоції, які переповнюють при спогляданні цієї краси!!!!Браво, Алінко!

    ВідповістиВидалити
  14. Алина, это просто волшебно - рассматривала все детальки, ювелирная работа. Вы все молодцы, такую красоту придумали и сделали! Мира и добра вашей семье в новом году!

    ВідповістиВидалити
  15. Будиночок такий чудовий! Розглядати б його довго-довго! Классний такий! Все так продумано і відчуваються любов в кожній детальці! Які ж ви молодці!
    Вітаю вас з Новим роком! нехай ваша сім'я отримає на Новий рік нового щастя, багато-багато радості, здоров'я!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! :-) Якби я не заболіла, встигла б його до 10 грудня зробити))), а так - до 28.12. був повністю готовий...

      Видалити
  16. Неймовірний, чудовий, казковий будиночок!!! Я б в такому жила :-)

    ВідповістиВидалити
  17. Алінко,ти молодець! І твої помічники молодці!))) Таке створити-і терпіння потрібне і фантазія)))
    Круто!!!! Нехай втілиться ваша мрія...про будиночок ;-)

    ВідповістиВидалити
  18. По первому снимку подумала, что интерьер настоящий, не игрушечный.. Супер домик, слов нет, вы действительно молодец!

    ВідповістиВидалити
  19. Це справжня казка! Дякую, що надихаєтесь з Вензеликом!

    ВідповістиВидалити
  20. Яка КРАСА... казкова краса!!! Стільки деталей, так все продумано! Стільки терпіння и часу!
    Аніночка, зі святами! Нехай всі-всі добрій й заповітні мрії вашої родини здісняться в 2015 році!

    ВідповістиВидалити
  21. Яка краса!!! Це ж просто мрія, а не будиночок!!! Додала у закладки і з величезним задоволенням передивлялась кожну фото: відчула себе дитиною :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug