четвер, 25 грудня 2014 р.

Віночок

Якось давно подарувала мені Нуся віночка-заготовку... Лежав-лежав він, і от, нарешті, я його задекорувала:
Внутрішній діаметр віночка 15см.
 Зірочка задекупажена :-)
Надихнуло мене на такий подвиг))) нове завдання серії "Моя країна" від Арт Клуб UA - "Дністровський каньйон" - якби не воно, хто зна, до якого Нового року я б його зробила)))
З обов"язкових елементів, що пропонуються у завданні, у мене 3 - стрічка, дропси і завитки.
Приєднуйтеся! ;-)

А я з віночком -у "Новорічну казку" від "Вензелика" - надпис на віночку  їхній :-)

18 коментарів:

  1. Так нежно и воздушно! Красиво! Нравится)

    ВідповістиВидалити
  2. чарівний! він чарівний! дуже гарнісюнький!

    ВідповістиВидалити
  3. Так вишукано, ніжно і тендітно -- дуууже гарно !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліна, сподобався Твій віночок! Ніжно, нічого лишнього і красиво!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата! Всю композицію визначила бракована зірочка-підвіска :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт) Я теж маю такий від Нусі, то я на нього якось влітку лаванди наліпила) Гарно в тебе вийшло, святково!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От Нуся - щоб самій не робити, вона нам роздарила віночки)))
      Дякую!

      Видалити
  7. Дуже гарний, довершений! Створює атмосферу очікування казкових чудес... :)))
    Аліночко, з прийдешнім Новим роком! :)
    Хай 2015 рік обов'язково буде щасливим для вашої родини, щедрим на Мир, радість та любов! :)
    *
    /|\
    //|\\
    ///|\\\

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug