четвер, 11 грудня 2014 р.

Казочка про санчата

Якось малесенька овечка вирішила на санчатах привезти дрів :-)
 Назбирала цілу  в"язку...
 ... випхала їх на санчата...
  ...вилізла і...зрозуміла, що самі по собі санчата навряд чи їхатимуть :-)
 Не під силу  малесенькій овечці тягнути  таку тяжку ношу...
  "Допоможіть!"- благала  овечка...
 Хто зна, скільки б ще сиділа вона так, аби не її подруга, яка проходила повз...
 Порадилися вони, як краще довезти дрова...
Підштовхнули важкі санчата...
 ...і швиденько злагоджено довезли їх додому!
Не дарма кажуть - друг пізнається в біді ;-)

 (у фото-казці взяли участь: минулорічні санчата (6х10см) від мене,які я так і не показала та кумедні овечки від Юлі)

 Але я сьогодні не їх показати хотіла))), а мої експерименти з фотографуванням вогників (санчата брали активну участь і там):


Зазвичай я не дістаю новорічної атрибутики до 31 грудня, але у Арт Клуб UA стартувало нове фотозавдання - "Новорічні вогники", то ж мусила дістати та потренуватися у фотознімках)))
Цікаве то заняття, я вам скажу))) Долучайтеся ;-)



25 коментарів:

  1. :) тю, не сподівалася побачити Баранчиків у блого-подруг... :) так приємно... Мамині баранчики радують людей! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні Баранчики і санчата. А фото взагалі неймовірні! Новорічна казка!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса!!!! Все, все, все..... Все дуже гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  4. ..які дрібочки гарненькі! вогники казкові...

    ВідповістиВидалити
  5. Чарівно!!! Такий пост затишний і всі його персонажі!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Казочка про баранчиків потішила))))) і казковий будиночок з вогниками такий гарний....

    ВідповістиВидалити
  7. які овечки кумедні та милі))) і такі кльові!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Весела та добра казочка :-) І фото такі чарівні!!! Приємно, що саме твоє фото на банері завдання :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж було приємно побачити своє фото на банері завдання :-)
      Дякую!

      Видалити
  9. Який оригінальний пост!
    А фото просто чарівні і казкові!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за казковий настрій,за теплу посмішку. А дитя просто мліло у захваті...

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую, дівчата! Ті овечки мені такі класні))),що погралася сама ними трохи)))

    ВідповістиВидалити
  12. Яка чудова казочка! Овечкі неймовірно милі :-)
    І фото чудесні, з настроем. Я щороку намагаюсь ялинку з вогниками фотографувати. Якщо гірлянда ще й блимає - ніколи на знаеш, що вийде!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так от і у мене все ніяк не доходять руки повчитися гарно фотографувати)))
      Дякую!

      Видалити
  13. Яка добра казочка з маленькими героями, дякую за казочку і за ідею! це ж можна малюку такі казочки робити!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, можна - мій малюк все чекав, коли мама награється і віддасть йому його овечку :-)

      Видалити
  14. Сказка очень поучительная и в картинках - как в лучших детских книжках! Овечки шикарные! Но домики с огоньками меня покорили!!!!! Какая красота! Ты их сама сотворила? Фото великолепные!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :-)
      Будиночок - то металевий підсвічник, куплений ;-)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug