субота, 8 листопада 2014 р.

Святковий дім

Ну, от... Тиждень пройшов, як я зробила цю картинку, а так і не вдалося сфотографувати її вдень... І вже не вдасться :-) То ж сьогоднішній вечір перенесе нас у зимовий передсвятковий час...


одне фото вдень і те телефоном)))) - зате на ньому трошки видно, як я намагалася створити фактуру мальованого полотна:
Розмір картинки 15х15см, рамки 18,5х18,5см. Сніг на даху і землі виблискує, ялинки прикрашені кульками, з вікон сяє світло, іде сніг - спецефекти від мене ;-) Рамка теж зазнала змін - посніжила її трохи))) В реалі картинка дуже гарна (чесно))) - все так гарно виблискує - ну просто  ідеальний зимовий вечір...

20 коментарів:

  1. Дуже святково. Мені додало натхнення та передноворічного настрою

    ВідповістиВидалити
  2. Гарно вийшло!!! Молодець! Рамочка добре підходить і фото в вечері дуже святкове....

    ВідповістиВидалити
  3. Красиво!!!
    Тихо падает снег, уютный свет в окошках, а на кухне наверно пахнет свежеиспеченными булочками, мама накрывает на стол ужин,а папа сейчас идет звать детей домой)))
    Празднично!

    ВідповістиВидалити
  4. Я зразу подумала що то дійсно намальовано. А ти отак бізсовісно обманула довєрчіву душу)))) З нашою погодою, сьогодні вдень +22, навіть не віриться, що скоро НР і треба до нього готуватися.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата! Мені вона теж дуже подобається - на тій серветці є ще інший будинок - може, колись ще зроблю щось схоже...

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова!!! я спочатку подумала, що то вишивка)))

    ВідповістиВидалити
  7. Хтось дуже чекає чарівного різдвяного вечора :)
    Фактура вдась! Я теж спочатку подумала, що вишивка, насичені кольори і об'ємно.

    ВідповістиВидалити
  8. Чесно, спочатку подумала про вишивку) Дуже гарно! Люблю такі картини... І зиму чекаємо відчайдушно разом з донечкою...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug