пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

Ялинки

Коли на вулиці іде сніжок, в кімнаті лунають новорічно-різдвяні пісні  - просто лежати у ліжку хворій не получається :-) Мушу себе чимось зайняти - ось так з непотрібниг книг, які шкода було викидати і вони перекладалися з місця на місце, зробила вчора такі ялинки:

Ось так звичайне підвіконня перетворюється на... не звичайне:
Але на ньому, окрім моїх творінь з непотребу, є  й  інші - живі персонажі, наприклад, ось цей вазончик у модному горщику))):
Куди я прилаштую ці ялиночки - ще не вирішила - може, у під"їзді поставлю перед святом, може, на балконі, а може, на роботу віднесу)))) Але після свят я їх точно викину :-)

25 коментарів:

  1. дуже гарні, стильні, оригінальні ялиночки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я й сама не очікувала, що получиться так :-)

      Видалити
  2. Які класнючі ! Витончено і стильно ! А навіщо ж викидати ? Мені б було шкода :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та доведеться викинути - я їх просто не збережу до наступного використання не зім"ятими))), а книжка та груба - ще на десяток ялин вистачить ;-)

      Видалити
  3. А в мене така ялинка якась негарна вийшла...чи-не вийшла,краще сказати)))) А твої-прикольні ;)
    Горщик сподобався-літо на підвіконні:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж не все получалося - там треба рівно загинати сторінки, а коли їх багато загнуто, то вони не рівно загинаються))) А книжки впізнала? :-)

      Видалити
  4. Чудові ялинки, можна і подарувати, школа викидати)) Горщик такий гарний))

    ВідповістиВидалити
  5. Як можна викинути таку красу!!!! Дуже цікаві і вишукані вийшли!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та нові ж можна буде зробити - та й в такому виді книжку вже не так шкода викидати...
      Дякую!

      Видалити
  6. Такий гарний декор - можна цілу композицію новорічну з ними задумати)))А ти викидати;)))
    І здоров'я тобі!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От я і думаю,може ще зроблю парочку ялинок - дивлячись, куди я їх збираюся поставити... У нас на першому поверсі у під"їзді є виступ на стіні - думала їх туди, а звідти вони можуть і самі зникнути :-)

      Видалити
  7. Класні, такі стиляжні, дійсно... Ну вже десь прилаштуй! І не хворіти, давай радій зимі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, швидше б ця осінь кінчилася і болячки наші разом з нею - раз і назавжди! Бо це капець якийсь просто((((
      Дякую!

      Видалити
  8. Видужуй, Аліночко!!! А ялиночки чудово на підвіконні виглядають)))

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Дякую! Так, книги ці такі старі, аркуші жовті... З білих аркушів спробувати ще?)))

      Видалити
    2. Из белых наверно тоже интересно будет!
      А как ты их делаешь? Что то и мне захотелось! Только что развесила в кухне гирлянду из фонариков, теперь хочется еще чего то новогоднего)

      Видалити
    3. Ще з журналу можна робити, але в мене нема ніякого))) Ось тут глянь: http://www.stilettosandstains.com/?p=1715 - тільки я нижні краї одразу загортала :-)

      Видалити
    4. О, спасибо! Нам еще в школу надо поделку, так я подумала, что можно такую вот елочку сделать)

      Видалити
  10. Боже мой! сколько красивого у тебя !! Читать - не перечитать)
    Умничка! все такое уютное...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug