понеділок, 17 листопада 2014 р.

Підсвічники-вази. МК

Останнім часом у мене багато чого вперше відбувається)))) Ось і перший мій МК у Art Club UA вийшов:
Насправді, нічого нового і складного у ньому немає, але це той варіант, коли з нічого можна зробити щось :-) 
Мені подобається форма і розмір пляшечок від розчину для інфузій))), тому я їх не викидала, а  збирала (є ще кілька))), і одягнула у святкове вбрання:

Задум кінцевого результату приблизно такий:
Та думаю, що якщо у таку вазу поставити гілочку ялинки, буде теж гарно ;-)
Миру та спокою вам!

11 коментарів:

  1. Чудесний МК та ідея, я ще вчора його помітила у блозі Арт Клубу. Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Лен, дерево и белое кружево - чудесная вещь! Алина, с дебютом:)

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дякую, Оля! А мені вже новорічного не хочеться робити нічого))) А треба :-)

      Видалити
  4. Дуже класна ідея! Мені лимончики твої сподобались))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Була б у тебе ціла шухляда бутилок цих, і тобі таке в голову прийшло))))
      Дякую! Лимони так сушити краще - у духовці я колись спекла їх, а не засушила :-)

      Видалити
  5. Дякую,дівчата, за підтримку! Бо я ж переживаю за все))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug