середа, 12 листопада 2014 р.

Нові простори :-)

Звучить так голосно, а насправді у мене 2 нових починання:
1. мене запросили у дизайн-команду Art Club UA! Вагалася, бо ніколи не була в таких ситуаціях)), але погодилася - треба ж колись починати ;-) Тепер, крім обов"язків дизайнера, маю такий гарний банер:

2. моя робота там почалася ще з одного дебюту - фотозавдання:
Таке фото зробила для фотозавдання "Солодкі смаколики" - якщо хтось рахує калорії і не їсть цукерок, то від такої цукерки відмовитися не можна - можна просто зменшити кількість чаю)))
Приєднуйтеся, це цікаво! ;-)


17 коментарів:

  1. ..вітаю з такими МАЛЕНЬКИМИ досягненнями!..як же це класно!! А роботи і справді достойні того, щоб стати дизайнером в команді Арт Клубу

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю!!! Бажаю натхнення і багато вільного часу.
    А мені будь ласка, 2 цукерки і 3 чаю!

    ВідповістиВидалити
  3. вітаю з першою ДК!)) успіхів і постійного натхнення!))

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка,вітаю!!!!Чудова компанія у Вас зібралася)))
    А я саме з чайком сижу,і так мені бракує тієї цукерочки))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Цукерка з нашого весілля - вже 6 років у холодильнику лежить :-)

      Видалити
  5. Вкусняшка!
    Какое классное фотозадание! Даже захотелось поучаствовать...

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю!
    А то така кружечка маленька,чи то цукерка така величенька?)))) З "Аліси в Країні Див"?)))

    ВідповістиВидалити
  7. Алина, поздравляю с вступлением в ряды ДК - теперь красоты твоей будет еще больше!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug