понеділок, 10 листопада 2014 р.

Осінні метелики

Ось і можна показати, що я готувала у рамках "Дарую радість-2"  - подарунок давно дістався до своєї власниці :-)
Коли я дізналася, що робитиму подарунка для Анни, я декілька днів перечитувала її пости - і тому, що хотіла краще її пізнати, адже до обміну ми не були знайомі ні віртуально, ні в реалі (хоча живемо в радіусі трошки більше 2 км!), і тому, що її Casa di Anna  мене не хотів відпускати... Довго вагалася, що саме робитиму, а потім якось так спонтанно все за один день зробилося...
Блокнот А6, з метеликами :-)



Листівка у комплект - як одна з умов участі:
Теж з метеликом ;-)
Ну, і ще одна частина - не запланована, але  я так схотіла))): коли вже подарунок був зроблений, Аня додала ось це фото:
Я зрозуміла, що тему метеликів я вибрала не випадково - Аня сама наче метеликова фея - красива, витончена, загадкова...! То ж це її ляльковий портрет так би мовити))):
 Крила покриті лаком для декупажу))) - я розумію, що лялька ця не для гри і ніхто її купати не буде (чи буде?))), але все ж таки для більшої міцності вирішила заховати папір під лаком:
 Звичне фото у долоні:
 ... білизна :-)
 І підставка - цього разу гудзик менший, не задекупажений, з малюком з-під споду - може, Аня вирішить цю пані підвісити десь, то ж гудзика можна буде використати!
 Ось і все Дякую, що додивилися і дочитали!І пораділи разом зі мною - робити подарунки не менш радісно, як їх отримувати!
Даруйте радість!

15 коментарів:

  1. Умммм, які чудові подаруночки ( а наскільки чудові твої витвори я теж дуже добре знаю :)))...Неймовірна ніжність і краса ! І кольорова гама мені дуууже сподобалась -- классс !

    ВідповістиВидалити
  2. Як завжди неймовірно! Такі теплі роботи, видно, що з любов'ю творилися!

    ВідповістиВидалити
  3. Роскошные работы! Такие теплые, сразу весны захотелось!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, чудові подаруночки!!! Навіть не знаю, що більше сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  5. Ти молодець!!! Все таке гарне, тематичне!!! І ти права, подарунки робити дуже приємно!!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Які чудові подарунки! Все таке витончене, гарне, із теплотою у душі! Дійсно радість у дарунок.

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко, які чудові подаруночки! Так все душевно, ніжно і метелково))

    ВідповістиВидалити
  8. Алинка, все продумано так здорово! легкостью прямо и парит! классные дары!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug