неділя, 2 листопада 2014 р.

Недільна овечка-2 :-)

Ця овечка - приклад того, як добре проводити генеральне прибирання на... кухні :-)
Вчора прибирала в одному з диванів))) і натрапила на стару дерев"яну рамку - без скла, зате  з задником фанерним. Також на тій самій кухні була віднайдена така весела серветка і трохи більше, ніж за годину, створилася така картинка:
 Розмір віконечка близько 15х15см. Цікаво, що рамку я фарбувала білим, а після висихання на ній проступили  ледь помітні зелені розводи (рамка була дере"яна!) Можна поверх лаку ще раз фарбою пройтися, але мені так навіть цікавіше ;-)
 Контуром надала об"єму кожушку овечки та ромашкам:
Можна овечку не лише до новорічного святкування залучити, а й цілий рік нею милуватися! У дитячій кімнаті, наприклад. Чи у дорослій :-)
п.с.: процес створення такої картини змусив мене передивитися всі мої запаси рамок і зробити ще одну картинку, але вона заслуговує окремої публікації...

21 коментар:

  1. Відповіді
    1. :-) дякую! Чесно, ніколи не думала, що робитиму щось саме з цією серветкою :-)))))

      Видалити
  2. О, до Нового року чудова реч! От так після прибирання народжуються нові красиві штуки! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Насправді, друга картинка, яку я тоді зробила, гарніша))), але її треба вдень фотографувати, аби передати усю красу ;-)

      Видалити
  3. Цікав картинка, позитивна) Ти хоч доприбирала?)))))

    ВідповістиВидалити
  4. А прибирання було доведене до ладу, чи перервалось на творчість? :-)))))) Чудова картинка, і дуже "вчасно-тематична" :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Яка вона мила!!!
    От так,прибирання принесло подвійну користь)))

    ВідповістиВидалити
  6. Гарна картинка для дитячої кімнати)
    Мене теж цікавить питання - прибирання завершилось , чи натхнення перемогло?

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчата! Не подумайте, що на кухні у мене безлад)))) - просто там знаходиться частина моїх декупажних матеріалів (і не тільки), а скільки в сб я встала о 5 ранку))), то вирішила, щоб не заважати нікому спати, поперекладати речі з місця на місце у кухні ;-) То ж коли я закінчила перекладання, взялася до творчості :-) Ще й на виставку встигла сходити! Отак ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Позитивненько!У мене є теж така серветка))))
    А у мене прибирання теж частенько закінчується або знахідками цікавми))),або -ідеями))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хм... Де ж ти її взяла? ;-) (у мене ще таких 18 є %-)
      А мені сподобалася така форма картинок - маю ще дві рамки, менші, то ж коли наступного разу буду прибирати у кімнаті...)))))...

      Видалити
  9. Да, чудова... мені сподобалася. ДУже. І взагалі люблю, коли роботи так народжуються - швидко і з натхненням.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля! Найцікавіше, що коли треба щось зробити - то буває не хочеться або не виходить... А тут просто так швидко все зробила - майже без косяків :-)

      Видалити
  10. Смішна овечка :), добра, як всі овечки!
    Все таки жаль, що ми витрачаємо на сон так багато часу, так встав в 4 ранку і все встиг.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мій організм останнім часом теж так думає і просинається в 3-5 ранку, але це не зовсім зручно, коли ще 2 організма так не думають :-)
      Дякую!

      Видалити
    2. У нас більше місця, так що інші організми не страждають :)

      Видалити
  11. Яка мила... у мене такої немає... навіть не бачила серветки))) Ну ти можеш - прибирати о 5 ранку!)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug