субота, 25 жовтня 2014 р.

Creative Blog Tour

На початку моєї блогової кар"єри)))) були популярні різні нагороди-розкажи-про-себе... Періодично такі естафети з"являються знов. Цього разу Юля передала мені 4 запитання у рамках Creative Blog Tour... Читати такі пости я люблю, а от писати про себе - не дуже :-) Думала, цього разу "спригнути", але при всій своїй повазі до Юлі приймаю виклик і викладаю наступну інформацію)))
1. Над чим я зараз працюю?
Початок тижня у мене пройшов під питанням подарунку для обміну подарунками, то ж цей  процес мене трохи виснажив і поки майже ні над чим не працюю (якщо не рахувати періодичних підмальовувань декількох декупажних об"єктів, які вже майже місяць у процесі))) - з виходом на роботу у мене зменшилося часу та сил, а з кожною черговою хворобою синочка і натхнення зменшується((( То ж поки так...
Кухня повна несподіванок))) 
2. Чим мої роботи відрізняються від інших в цій галузі?
Навіть і не знаю, чи вони взагалі чимось відрізняються))). Я просто роблю те, що хочеться і так, як хочеться ;-) У більшості випадках я задоволена результатом.

3.  Для чого пишу\роблю те, що пишу\роблю?
Роблю, бо вже не можу не робити, хоча у мене, як і у багатьох, настають моменти, коли хочеться все закинути і нічого більше не робити))) Проходить час, з"являється якась ідея і руки знову роблять своє :-)  А в блог пишу, бо вже звикла))) Та й робота, якщо її нікому не показувати (домашніх не враховую) щось від того втрачає... Хоча, звісно, ніколи не знаєш, хто тебе дивиться-читає і з якою метою....

4. Як відбувається мій процес творення?
Оскільки в однокімнатній квартирі особливо не розвернешся, доводиться творити там, де знайшла вільне від іграшок місце)))) Вишиваю в ліжку під якийсь фільм, а вже оформлення в блокнот чи листівку переносить мене на.. підлогу (стіл у нас є, але мені в напівлежачому стані  краще)))) А декупажу завжди на кухні - теж під якийсь фільм (пам"ятаю, як колись проснулася в 5 ранку і пішла на кухню декупажити - ялинка тоді стояла, фільм про Санту ішов... так класно було))))
Приблизно так  відбуваються фотозйомки робіт))):


А ще якісь факти)) про мене можна почитати тут, тут і тут. З тих часів нічого не змінилося :-) Ну, хіба, синочку вже майже 4 роки)))

Передати ці питання хочу таким творчим дівчатам:
Людмилі з "Мастерская радости" - мені дуже подобаються Людмилині листівки (і не тільки) - вони такі гармонійні і завжди стильні! Я так не вмію))) А ще завжди гарні фото:
Марії з "Бумажное хобби Марии"  - подобається, коли у роботах поєднуються різні види творчості, Марія вміє гарно поєднувати :-) Ну, і у Марії теж завжди гарні фото :-)
Дівчата, буду рада, якщо  ви перехопите питання, але якщо з якихось причин вам не захочеться це робити -  не засмучусь ;-)

9 коментарів:

  1. Дякую. Цікаво. Мені сподобалася ідея сушити заготовки для іграшок на шпажці... Треба буде користуватися цією ідеєю, коли треба з обох боків одразу сушити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) коли заготовок багато, то поки домалюю останню перші вже висохнуть!

      Видалити
  2. Алина, мне всегда интересно читать такие посты - не смотря на то, что мы все за экраном, но за пару лет стали знакомыми ;). Обожаю твое умения подать работу и написать душевный пост!!!
    С радостью принимаю эстафету - к стати раньше я тоже старалась их избегать, но Тебе сказать нет - не могу ;)!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Аліна, теж дуже люблю читати такі пости - дійсно ми через них більше знайомимось і дізнаємось багато цікавоо))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) то ж завжди цікаво заглянути у чиєсь життя)))

      Видалити
  4. о, я ледь не пропустила пост. Дивно, я завжди тебе читаю, І пости такі дуже люблю, але що самій у такому випадку писати не знаю. Мені так приємно, що тобі подобаються мої роботи!я теж твоїми захоплююсь, особливо твоїм умінням поєднати скрап і вишивку. Естафету прийму, бо схожу мені вже передала Zizi і я пообцяла написати. Поки думаю як це краще зробити) Дякую!)

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт, колего) Молодчага, гарно понаписувала) Треба і собі... Я теж сушу на шпажці) Або на старому пензлику тоненькому.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug