вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Пенал

От буває так: зробиш якусь річ - і дуже хочеться її показати у блозі))), але не можна, бо то подарунок, який прямує до одарюваного.... І коли вже подарунок отриманий, бажання показувати його кудись зникає... Так і з цим пеналом - шила його для мами - привітання з нагоди Дня вчителя, але лідер доставки цього разу не зміг доставити вчасно, то ж подарунок мама отримала тільки вчора:
 Довжина замочка 17см - ручки, олівці поміщаються легко, а от лінійку треба  на15 см.
Ввишитий візерунок на перший погляд здається легким, але його так не зручно вишивати!
Тканини ущільнені подвійним дублерином, тому пенал гарно тримає форму. Ну, і похвалю себе в тому, що, нарешті, гарно вдалося вшити замочок)))) - перед пеналом я шила косметичку, теж на подарунок, в якій замочок  вшито не ідеально, але про неї - іншим разом ;-)

33 коментарі:

  1. Дуже класний пенал, і охайно зроблений. А чому показувати не хотіла?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, цього разу я недоліків теж не бачу))) - на помилках вчуся :-) А не хотіла показувати, бо вже якось перегоріла бажанням)))) Але поки нового нічого не маю, то показую те, що створила раніше.

      Видалити
  2. Дуже гарна річ, вишивка наче ефект зірочок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Мене ця вишивка теж спокусила своєю незвичністю, але вишивати її не зручно)))

      Видалити
  3. Яка краса!!! Палітра -смакота, квіточки, як сунички!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Хотіла спочатку з обох боків вишивку робити, але не встигала фізично))) Все ж роблю, як завжди, в останній момент...

      Видалити
  4. надзвичайно гарний пенал! вишивка дуже ефектна!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна річ, також можна як косметичку використовувати.:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! То ніби косметичка, але не глибока))) Просто мама влітку ще просила пенала їй....

      Видалити
  6. Дуже гарний пенал! Візерунок такий гарний!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже красива річ. і витончена, і яскрава. А восени так гарно виглядають яскраві речі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля! Хотіла в зелених тонах його робити, але червоний колір переміг :-)

      Видалити
  8. Гарнюній! Дуже все акуратно зроблено, гармонійний образ, застібка професійно вшита!
    Аліночко, знаю цю нетерплячку :D коли хочеться якнайшвидше виріб "в світ вивести", но... тобто в блог :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, до вшивання замочку тут не придертися - ще б парочку вшити, щоб навики закріпити)))) Та нема коли(((

      Видалити
  9. Какая красота! Вышивка интересная, очень уместно смотрится на пенале! И цветовое решение и подбор материалов супер! Душевный теплый подарок!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Дуже приємно чути це від тебе! ;-) Ще б мені дно начитися гарне робити... :-)

      Видалити
  10. Дуже симпатичний пенал! Просто гарнесенький!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Симпатюля ! Мені дуже фактура сподобалась і додавання тканини в горошинки -- вони завжди такі милі :))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я теж не шкодую, що не встигала вишити іншу сторону і довелося давати горохи))) От тільки вони в мене вже закінчилися....

      Видалити
  12. Як красиво!!! Дуже гарно все підібрано!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Може, підвіска там не доречна (сердечко), але ж то для мами))))

      Видалити
  13. Неймовірно стильна!!! Вишивка дивиться фантастично!!! Мамуся 100% тішиться подаруночком)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, не просто тішиться, а ще всім колегам мене рекламує)))))
      Дякую!

      Видалити
  14. Мені теж дуже подобається! Колір вдалий, і візерунок, і все-все! Так, дійсно, коли не послухатись отого першого бажання, то потім перегоряє... Сільки ненаписаних постів у мене згоріло))) Як же зловити вчасно той настрій і таки слухати внутрішній голос? А ще - я, нарешті, знайшла одну картину - синього коника, про якого я колись десь писала, і мені здається в коментах до тебе... Висить на стіні)

    ВідповістиВидалити
  15. Ну,ще і я напишу пару слів,як очевидець))) : пенал дуже класний і вже по повній використовується за призначенням;-)

    ВідповістиВидалити
  16. Такий красивий пенал! Я вже загорілася ідеєю і хочу пошити такий донечці. Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug