середа, 22 жовтня 2014 р.

Три горішки для...

... моєї одарюваної у обміні подарунками "Дарую радість" :-) 
Основний подарунок покажу тоді, коли адресатка його отримає, а ці задекупажені горішки - то так, "баловство"))) - схотіла якось гарно запакувати різну дрібноту (підвіски, бусини, мереживо), то ж горішки не прості, а, як у казці, з них можна дістати щось корисне!
Дрібноту запакувала, горішки акуратно склеїла і постала переді мною дилема: як їх відправити, щоб вони не розвалилися дорогою? Вирішила питання так:
Бобінка з-під скотчу слугує коробочкою для коробочок))))

А взагалі, я сьогодні хотіла писати про глобальну життєву рівновагу))): коли у житті трапляється якась неприємність, обов"язково за нею слідуватиме щось приємне! Минулого тижня ми з синочком потрапили до лікарні((( Думаю, будь-яка мама зрозуміє, як то, коли дитина хворіє, а надто, коли лежиш з нею у лікарні (лікарні та поліклініки самі по собі - енергетичні вампіри - після нетривалого перебування в них виходиш звідти виснаженим, а що говорити, коли перебуваєш близько тижня у дитячій лікарні!) Так-от, будучи у лікарні, я дізналася, що виграла у Юлі цукерку :-) Зраділа!)))
(цукерку ще не отримала, тому що плануємо з Юлею зустрітися, що теж не може не радувати!)
 А коли ми приїхали вже додому, листоноша приніс нам лист від Галини - неочікувано, і знов так доречно:
Листівка просто так! Така м"якенька і така ароматна!
Дякую, дівчата! Порадували мене ваші подарунки, як ніколи! 
Даруйте радість! ;-)

...І в житті, як на полі мінному,
я просила в цьому сторіччі
хоч би той магазинний мінімум:
-Люди, будьте взаємно ввічливі! -

і якби на те моя воля,
написала б я скрізь курсивами:
- Так багато на світі горя,
люди, будьте взаємно красивими!
                                                  Ліна Костенко

32 коментарі:

  1. Ничего себе баловство! вот же ты, Алинка, додумалась! шикарно припрятала подарочки! и бобинку та украсила!! я в шоке!

    неприятно, конечно, что у вас период больничных! хуже нет, чем болезни детишек! а еще и в больнице быть,так это вообще ужасть! поправляйтесь!!

    и поздравляю тебя с твоими "радостями", самое приятное приходит, когда не ждешь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) все придумалося спонтанно: декупажила підвіски на кухні і під руку попали горіхові скорлупи))) Думаю, можна на Новий рік так придумати кожному гостю сюрприз такий :-)
      Дякую!

      Видалити
  2. Я в культурному шоці. Спочайтку навіть не зрозуміла, що це справжні горішки. От пощастить Попелюшці! Вітаю з подаруночками!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) горіхи виявилися цілком придатними для декупажу))) Шкода, що не сфотографувала їх в розкритому вигляді, щоб ніхто не сумнівався, що в них щось є)))
      Дякую!

      Видалити
  3. дуже витончено. А десь можна буде подивитися всі подарунки, які будуть брати участь у проекті?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можна) я створю галерею, де всі ділитимуться постами про дарунки)

      Видалити
  4. Аліно, ти неймовірна рукодільниця! Бажаю більше ніяких хворіб, тільки багато творчості і чудових сімейних справ!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, ти - справжня чарівниця!!!))) Так чудово вигадала - три чарівні горішки! Супер!
    Вітаю з подаруночками!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, здоров"я вам багатенно-багатенно!!!
    А подаруночок твій вразив. Ото ти вигадниця!))

    ВідповістиВидалити
  7. С орешками это ты классно придумала!!! Рада, что вы выздоровели и получили приятные сюрпризики!!!! Больше не болейте, а вот подарков побольше!!!! Я уже тоже подарочки собрала для проекта.... :)

    ВідповістиВидалити
  8. яке чудо)) ти фантазерка) горішки з подарунками - це так мило))
    і твої даруночки чудові!) будьте здоровенькі і не потрапляйте більше до лікарні!

    ВідповістиВидалити
  9. Оце так придумка, класно і уявляю скільки приємного задоволення отримає одарюванна)) Скоро-скоро Новий рік і впевненна будуть ще приємні подарунки))

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже казково вийшло,чудовий сюрприз!))))
    Не хворійте!

    ВідповістиВидалити
  11. Рада, що ви вже повернулись додому! Я теж не можу в лікарні бути :((((
    А ця твоя ідея з горішками просто неймовірна!!! Та ще й так красиво :-)) Думаю, власниці шкода буде такий горішок розбити... :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. їх можна обережно відкрити і назад заклеїти)))) Але все ж, вони задумувалися, як упаковка, то ж не треба їх шкодувати :-)

      Видалити
  12. Алина, как же мы тоже не любим больниц....уже вторую неделю болеем и в больницу не хотим.... Хорошо, что вы уже дома!!!!

    Как же у тебя развита фантазия - орешки просто ВАУ!!! Я вот сижу сейчас и представляю как счастливый получатель будет их колоть - наверное Щелкунчика в гости пригласит ;)!!!

    Спасибо за Красивое настроение и пусть у Вас все будет Хорошо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а нам сьогодні-завтра треба іти в поліклініку закривати лікарняний (надіюсь, що закривати)...
      Дякую!

      Видалити
  13. Перш за все здоров'ячка вам і бережіть себе !
    Ой, а горішки, то якесь диво-дивне !!! Яка ж краса !!! Просто неймовірно !!! Отак сидіти ними і милуватись -- все гарний настрій гарантовано :))).

    ВідповістиВидалити
  14. Бути здоровими бажаю і дітям , і дорослим!!! Цікавенькі такі горішки). А приємності завжди свято радості,вітаю)

    ВідповістиВидалити
  15. Аліночка, здоров"я вам!!! Марк наш теж захворів(((

    Горішки і коробочка до них - супер!!! Декупаж на горіхах перший раз бачу))) І вітаю з цукерочкою!!! Попередня Юліна цукерка дісталась мені))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я теж не зустрічала декупажу на горіхах))))))
      Не хворійте і ви! ;-)

      Видалити
  16. Аліночко, міцного здоров'я малечі! Це основне!!!
    моя лапуля теж з бронхітом вже більше тижня :(
    А Галиночка справжня чарівниця! Мені теж від неї подарунок прийшов в такий потрібний час, я не можу відкрити всі подробиці... але просто ну цілющий бальзам на душу! от :)

    А горішки - це МЕГА-романтично!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вам швидшого одужання і більше не хворіти!
      Я б з величезним задоволенням не водила б синочка у той розсадник хвороб, але мушу((((

      Видалити
  17. Відповіді
    1. так - та дівчина навіть не Попелюшка, а справжня Фея!
      Дякую!

      Видалити
  18. Гарнота! ще такого не бачила і не чула. Якби мені таке подарували - то не знаю, чи подужала би я їх розкривати))) Так мило...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я не бачила... Мо, хто і робив таке, але прогуглила - нема нічого :-) Я перша?))) От що значить - декупажити на кухні!
      Дякую! Їх можна легенько відкрити і заклеїти знову (я так думаю)))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug