пʼятниця, 31 жовтня 2014 р.

Радію)))

Дякуючи Вікторії (організатор обміну подарунками "Дарую радість-2") та Ані з блогу "Мир солнечных улыбок" (прислала мені подарунки) знову отримала шквал позитивних емоцій! 
Знайомтесь: Марія і Давид))))

Такі імена обрав Владик цим милим створінням - ми вчора з ним разом забирали посилку, і він все цікавився, чи то йому хтось прислав)))) Зверну увагу, що Марія (на честь печива)))) - ведмедик, а Давид - бедрик)))) (хоча я їхню статеву приналежність ідентифікувала навпаки...)
Приїхали М і Д не самі, а з купою приданого. Для Влада, насправді, був особливий подарунок - плетені шкарпетки, перев"язані жовто-синьою стрічкою - це для Влада-патріота було щось з чимось - він завжди з конструктора/посуду/інших речей складає "нашого прапора")))), тож він дуже зрадів таким носочкам)))
Я не можу не тішитися всьому цьому, адже воно все таке потрібне: і гарнюща тесьма, і глина, і купа підвісочок, заготовки...!))) Цукерки переадресували татові - аби не сумував, що йому нічого ніхто не прислав))))
У Віки відкрилася галерея подарунків по проекту - кому цікаво - заглядайте. А я сьогодні, нарешті, відправлю і свого таємного подарунка :-)
***
Також вчора отримала "цукерку" від Юлі (це я знов економлю час і все разом показую))):
 Окрім всього того, що було оголошено  у подарунку, була ще й така медаль:
Неочікувано, але так приємно! Я її берегтиму дуже-дуже!
До слова, у мене є така монетка:
Тепер їй сумно не буде самій ;-)
Дякую, дівчата, за подарунки та гарний настрій, який вони принесли!

31 коментар:

  1. Алинка, мои поздравления! Бедрик явно нашел свой домик! Мишка шикарный!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Ну, так))) Бедрик знав, куди летіти))) А ведведик такий пухнастий...

      Видалити
  2. Дуже цікаво, хто ким виявився.. я хоч їх і створювала, але теж не знала )))Аліна, у вас дуже творчий синочок росте)))радію, що вам сподобалось)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми багато чого не знаємо, виявляєтсья))))
      Дякую за подарунки ще раз! Усе дуже сподобалося ;-)

      Видалити
  3. Які гарні-чудові-потрібні-класні подарунки))))!!! До гурту твоїх бедриків ще один приїхав))))
    Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудові подарунки! найцінніше - чарівний настрій та море натхнення! :))) Вітаю, Аліночко!!!
    Моя Аліса теж постійно малює наш прапор, складає з мозаїки, навіть гудзиків

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано!
      Влад, буває, балується - складе жовтий і зелений і питає в мене, чи то наш прапор... Коли мені набридає, я кажу, що наш, а він так серйозно - "Не наш! Ти шо, не знаєш, який наш?" :-)

      Видалити
  5. Вітаю з такими красивими подарунками!!
    Потішив Владиковий підхід до вибору імен)))Я теж думала, що бедрик-дівчинка

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю.Симпатичний ведмедик.
    Взагалі чудова акція. З задоволенням беру у ній участь. Моя посилка чекає на вручення. То я переживаю ще більше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я теж переживаю за свою - мабуть, всі переживали, але думаю, що такі подарунки не можуть не сподобатися! А радості скільки принесуть!

      Видалити
  7. Аліночко, вітаю з приємними сюрпризами-подарунками ! І на першому фото така вийшла класна парочка -- просто милуюся :))).

    ВідповістиВидалити
  8. І ми з тобою радіємо! Подарунки класні!!! Бедриківна (Давид) дуже сподобалась :) і туфелька. А медаль взагалі вразила! А то зараз такі продаються у вас?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Знайшла таке: Національний банк підтримав ініціативу громадськості та випустив пам’ятну медаль "Небесна сотня на варті", вшанувавши пам’ять Героїв Небесної сотні, які загинули під час трагічних подій у Києві на початку цього року. Пам’ятну медаль "Небесна сотня на варті" виготовлено з нейзильберу, якість карбування – "спеціальний анциркулейтед", маса – 16,54 г, діаметр – 35,0 мм, тираж – до 100 000 штук.

      Видалити
    2. Ото вам скільки радості в один день)) Вітаю з такими чудовими позитивними подаруночками! А до монеток і медальок у мене є безпосередній доступ - ми їх на нашому відділені реалізуємо. За деякими екземплярами люди записуються ще за два місяці до виходу, а за цією медалькою як тільки її випустили взагалі шалений ажіотаж був. Я собі всіх монет не купую, лише ті що подобаються, то маю зараз штук 10. А в моїх колег що колекціонують вже мабуть до сотні різних.

      Видалити
    3. Дякую, дівчата! Я б купила таку (3), але в Україну приїду можливо тільки влітку, то ж я так зрозуміла навряд чи знайду їх :(. Юля, якщо буде інформація по них - поділись, будь ласка.

      Видалити
    4. Валя, спеціально для тебе постараюсь приберегти одненьку))

      Видалити
  9. Алінко, вітаю! Тішуся, що усе сподобалось. Спасибі величезне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Хіба такі подарунки можуть не сподобатися? ;-)
      І окрема подяка, що організувала це дійство :-)

      Видалити
  10. Яка неймовірна краса!!! Гарні подаруночки!!!
    А наші дітки, це вже інше покоління....Моя мала часто співає гімн і її улюблені кольори ,це кольори нашого прапора...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Що в діток змалечку посіємо, те потім і проросте...

      Видалити
  11. Алінко! З гарним настроєм тебе. ) Чудові подарунки!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug