субота, 18 жовтня 2014 р.

Три в ряд

Снігурі у мене асоціюються з Новим роком))) - швидше за все тому, що їх часто зображали колись на новорічних листівках... От і я вирішила вишити  тріо червоногрудих пташечок на новорічному блокнотику:
 Блокнот не квадратний))), а 15х14,5см:
 форзаци - скрап папір:
 70 сторінок тоновані у чаї - цього разу аромат від них неймовірний - переплітається ванілін, який я додаю завжди, з бергамотом, який був у чаї))):
 проштамповані подарунками та сніжинками:
 На мереживі, яке я помістила на  згин (чи як це місце називається?), пройшлася декоративним швом, який мені нагадує сніжинки:
 Двокольоровий каптал та закладка-стрічка з ялинками:
 Вишивку пришила до тканини (не відпаде), поверх неї приклеїла фетрову рамку (теж не відпаде))):
Стимулювало виготовити цей блокнот завдання "Три-в-рядок" від Art Club UA:
У мене получилися такі рядки: мереживо-птахи-ягоди та напис-птахи-листя))) Якби ще ноти були, то й третій варіант пройшов би)))
п.с.: на фото видніється баночка-підсвічник - то я її в солі "засніжила"))))
До Нового року 74 дні ;-)

32 коментарі:

  1. які вони усіпусічні ці снігурики)) чарвний блокнотик зі святковим настроєм)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую! Вони мені вже давно спокою не давали...

      Видалити
  2. Ой, як мені подобається Ваш блокнотик! Такий чудовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Як каже мій синочок - я не старенька ще))), тому до мене можна на "ти" ;-)

      Видалити
  3. чарівний блокнотик, такой святковий і традиційно новорічний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Червоний і зелений, як на мене, більш традиційні в американському Різдві))) - мабуть, через пуансетію та ягодки падубу...

      Видалити
  4. Такий красунчик - аж зимових свят захотілось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо! Я вже почала свят хотіти))))) А поки є можливість - то трошки творю новорічне, бо потім не знаю, чи матиму...

      Видалити
  5. Такий гарнесенький блокнотик! Такий тепленький! Вишивка чудово виглядае! Дякуемо від Арт Клуба!

    ВідповістиВидалити
  6. Такий теплий і красивий блокнотик!!!!ммм

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко! Можливо, залишу його собі для записів - якщо не зроблю іншого))) - мені ж кожен наступний більше подобається за попереднього)))

      Видалити
  7. Які гарні снігурятка)))) і блокнот чудовий! І коли ти встигла вже його зробити?))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та то ще до лікарні робилося-готувалося, а після вже все склеїлося-фотографувалося :-)
      Дякую!

      Видалити
  8. Суперові!!! Люблю вишивочки твої, Алінко!!! Милуюсь ними))) Заглянь сюди http://olkajulka.blogspot.com/2014/10/creative-blog-tour.html

    ВідповістиВидалити
  9. Класс. Надихнула, захопила, зачарувала....
    Захотілося і собі щось таке. (А ми сьогодні тренувалися ангеликів робити новорічних).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А в нас якось так холодно сьогодні у квартирі, що нічого і робити не хочеться(((

      Видалити
  10. Здається снігурів вже тільки на картинках та у вишивці залишилось споглядати)) Чудовий блокнотик!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, у дитинстві якось частіше їх бачили... Востаннє бачила снігурів років 10 тому - ще й сфотографувала їх))))
      Дякую!

      Видалити
  11. Ой, які милі чубарики ! Так і хочеться погладити їх пальчиком по червоних пузках :)))...Ну, що тут скажеш -- КРАСА !!!

    ВідповістиВидалити
  12. Як швидко час летить ... до Нового року вже так мало залишилось... а стільки ще хочеться встигнути :-))) Гарненькі снігурята та чудовий блокнотик! В тебе вже серія новорічних блокнотиків :-) А до нас вчора прилітав один снігурик!!! Правді, довелось в нет лізти, щоб переконатись, що то саме снігур :-)))) Бо ж ми звикли їх лише на малюнках бачити і з червоними грудками, а не з рудими, які вони насправді :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, час швидко летить... А я щось нічого особливого не хочу робити до Н.р. - може, через те, що ще рано, а може, через те, що треба закінчити те, що не встигла минулого року)))) А блокнотики - то все через твої тканинки)))) - ще є ідеї двох, але чекатиму натхнення.
      Дякую!

      Видалити
  13. Чудова робота! Я в цьому році вирішила подарувати своїм близьким НОВОРІЧНІ текстильні обкладинки на фотоальбоми з вишивкою. Сподобалося, як Ви оформили вишивку в таку імпровізовану рамочку. З Вашого дозволу, запозичу ідею. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! До мене на "ти" ;-) У рамочку я вже колись оформляла вишивку - головне, рівно приклеїти))))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug