четвер, 16 жовтня 2014 р.

Трояндова косметичка

Косметичка, пошита спеціально для Людмили і давно вже нею отримана, зачекалася свого ефіру))) в силу зовнішніх не дуже приємних обставин...
 Довжина замочку 17см; таку красиву трояндову тканину мені колись прислала Оксана  - берегла я її берегла)))), і от використала:
 а ніжна підкладка - то від Насті)))
Косметичка має недоліки (не ідеально вшитий замочок)))), але якщо її не відкривати, то вона дуже гарна ;-) Ще раз переконалася, що всі навики потрібно закріплювати практикою...
Будьте здорові!

18 коментарів:

  1. Она прекрасна, такая нежная! Вышивка подошла идеально!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, так то все красиво виглядає! Дуже ніжно ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Вишивка прямо ідеально підходить під тканину!!!!Вийшло чудово!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Алина, так гармонично сдружилась ткань с вышивкой - идеально подобрано!!! Работа, как всегда на высоте!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, мені дуже подобається твоя косметичка!

    ВідповістиВидалити
  6. Вышивка как тут и была, так цвета здорово подобраны. А моя мама говорит, что все рукоделки должны быть не идеальные, тогда видна их "ручность":))

    ВідповістиВидалити
  7. Аліночка, вона така гарна!!! Чудові троянди!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна косметичка!Це тобі говорю я,Людмила,для якої ти цю косметичку шила))) Вживу кольори трошки тьмяніші,як на фото-дуже класна! Не бачила я там ніяким недоліків,хоч і відкривала замочка))) Дякую! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ти просто була сконцетрована на вмісту косметички, коли відкривала))))

      Видалити
  9. Гарнюча косметичка! Дуже ніжна! Гарні троянди і замочок наче дуже рівно, не наговорюй на себе!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже-дуже гарна косметичка. Мені подобаються речі в такому стилі.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже-дуже гарна косметичка. Мені подобаються речі в такому стилі.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug