четвер, 18 вересня 2014 р.

Осінь прийшла...

...подарунки принесла! ;-) А точніше, комусь з моїх ПЧ принесе 24 вересня:
В своїй ідеї це набір з 4-ох підставок під кружки-стакани,декоровані у техніці декупаж, але можна придумати їм й інше застосування - оформити в панно,чи просто картинки, а можуть використовуватися і як кермо (Владом під час фотосесії так і використовувалися)))) Розіграю їх серед тих, хто запише себе у Mister Linky (картинка у блозі за бажанням), 24 вересня - у день 5-річчя мого блогу :-)




Осінь принесла і мені подарунка - від Орисі таку круту листівку з купою приданим - то "Вензелик" вітав з Днем незалежності усіх, хто встиг записатися))) Я встигла! УРА!!!

18 коментарів:

  1. ..Мої вітання! 5 років - це вже поважна дата. Буду першою :) Підставки гарнющі і такі українські :)

    ВідповістиВидалити
  2. Бажаю ще дуже багато творчих років! І теж запишусь)))

    ВідповістиВидалити
  3. Бажаю ще дуже багато творчих років! І теж запишусь)))

    ВідповістиВидалити
  4. Я бы повесила как панно на кухне, под стаканы жалко! Заранее не буду поздравлять, 24 и поздравлю с пятилетием блог!

    ВідповістиВидалити
  5. 5 років! Це прекрасно! Бажаю процвітання твоєму блогу!!!! І багато натхнення!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю! Та зичу процвітання блогу, та безмежного натхнення авторці )))

    ВідповістиВидалити
  7. Алінчику, я теж записуюсь і надіюсь на виграш))) Люблю мальви дууууже люблю мальви!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ого, вже 5! Так тримати! Записуюсь, бо давно хочу мати щось зроблене твоїми ручками:)

    ВідповістиВидалити
  9. Неймовірна краса!
    Вітаю з п"ятиріччям!! Натхнення і нових творчих злетів!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Перша п'ятірка - вітаю! Бажаю незгасного творчого натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю, Аліна. Якщо можна я теж запишусь на таку красу, а якщо ні.. то так і буде) мій блог Мир солнечных улыбок. В тебе стільки всього цікавого та гарного, буду слідкувати за твоїми новими матеріалізованими ідеями.

    ВідповістиВидалити
  12. Завжди заходжу у гості подивитися на щось цікавеньке! Вітаю із першою зіркової цифрою:-) Нехай таланить у всьому і завжди!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug