неділя, 21 вересня 2014 р.

Осіння скринька

Декупажну полосу у моїй творчості продовжує осіння скринька :-)
Попередньою моєю роботою з сосни я була задоволена не повністю, а от  ця влаштовує мене  на всі 100 - не така вже й страшна сосна, якщо знайти до неї вірний підхід - рельєфність все-таки додає роботі  натуральності, чи що...
Скринька, 11х11х6,5см, на замовлення - саме з цією серветкою:
Ліпнина на бокових стінках:
Всередині фетрова вставка:
Роботою задоволена :-) Надіюсь, замовниця буде теж!
Сьогодні Міжнародний день МИРУ! Нехай же, врешті решт, мир запанує між народами!

16 коментарів:

  1. Гааарно ! Дуже подобається фактура і кольори !
    Миру всім нам !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже сподобалась. І збереждена фактура дерева, і співпадіння кольорів серветки та боковини, і рельєф. Зверну увагу на одну річ, якої мене вчили майстри декупажу з великої літери. Але чесно визнаю, сама з цим поки що не заморочуюсь як правило.
    Довершеною і бездоганною робить роботу в тому числі бездоганно підібрана фурнітура. І крім всього іншого для фурнітури т реба шукати підходящі цвяхи чи шурупи, аби не стирчали. При цьому багато заготовок на жаль продається з такими "нерідними" гвинтиками.
    Правда, я так і не вирішила для себе питання, де ці штуки брати. На очі в магазинах поки що не траплялися. Маю невеликі подаровані запаси, але здебільшого роблю гкатулки без фурнітури. Поки що не подружилася з нею.
    Може ця думка надихне на нові досягнення...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля!
      Про фурнітуру ти вірно підмітила - в цій скриньці вона вже була, коли я купувала, вибір в тому магазинчику обмежений, а треба було вже і зараз :-) То ж купила те, що було. Коли робота вже була зроблена, я зіткнулася з тим, що кришка до кінця не закривається (таке буває, коли декілька шарів фарби, але в мене був тільки шар морилки) - вирішила піти і купити замка... Але і тут не пощастило - вся фурнітура, що була у магазині, або бронза, або срібло-золото... То ж довелося думати, що з кришкою робити... А взагалі, мені давно хочеться зробити скриньку на металевих ножках гарних))) - коли розживуся ножками, тоді буду пробувати!

      Видалити
  3. Дякую, дівчата! Це той рідкий випадок, коли і мені подобається все))))

    ВідповістиВидалити
  4. я теж "спробувала сосну" і мені також уже сподобалося. Але я не декупажила..трошки додала пасти для структурності і зістарила :) Так сподобалося, що зробила аж дві скриньки! Є щось таке притягуюче в дереві

    ВідповістиВидалити
  5. Класна!Мені сподобався мотивчик на кришці))),ну,і взагалі все подобається!

    ВідповістиВидалити
  6. Круто! Може, надихнуся... і нарешті щось зроблю і я)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug