вівторок, 23 вересня 2014 р.

99 днів до Нового року...

Ніщо так не піднімає настрою, як підготовка до улюбленого свята!  Вирішила зробити новорічного блокнота. Для чого він? - для підбивання підсумків  минулого та малювання планів на майбутній рік ;-)


Прослушать или скачать Bing Crosby Frosty the Snowman бесплатно на Простоплеер

Блокнотик має 100 аркушів (білі та блакитні), формат А6, виготовлений повністю з нуля. Вишитий мотив обкладинки визначила тканина зі сніговичками:
...можна якось назвати записничка:
...багато сніжинок всередині:
... і зовні сніжинки пролітають:
...об"ємні детальки:
Знаю, що підганяти події не варто, але хочу, щоб цей страшний рік швидше закінчився, а разом з ним нехай закінчиться все погане у нашому житті!

27 коментарів:

  1. Який класссссссссний. Мені сподобався. Дуже.
    А мій блокнотик для підбиття підсумків року дуже схожий. Ось подивись: http://katenkinamama.blogspot.com/2010/12/blog-post_05.html
    Теж сніговички.
    Ми справно записуємо кожну новорічну ніч за столом. Вже багато років.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пам"ятаю твого))) Ще й перша написала тоді :-)
      Я колись не розуміла новорічних блокнотів, а тепер розумію))) - всього ж в голові не втримаєш... Та й сам ритуал записування досить цікавий...
      Дякую!

      Видалити
    2. дякую. і взагалі дякую за нагадування, що час робити новорічні штуки....

      Видалити
  2. Класна ідея! Блокнотик суперовий! І об'ємні детальки виглядають досить цікаво

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я найбільше люблю роботи, де можна щось дрібне об"ємне прилаштувати))) На новорічних зачасту і "відриваюсь"))))

      Видалити
  3. Аааааа!!!! Сніговик клас. Ні блокнотик клас, а сніговик супер!
    Такий добрий і смішний.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Хотіла спершу такого вишити, як на моїй тобі листівці, але то буде вже інша історія... Може колись :-)

      Видалити
    2. То такий малюк, якраз для листівочки! А цей на голубому добре вигглядає, і розміру наче нічогенького.
      А ще в мене є яєчко, Данилко любе ним гратися. І ще є листівка з дівчинкою/феєчкою. Я час від часу перебираю свої скарби. Загубила тільки листа на такому жовтенькому папірчику :(

      Видалити
    3. Ну, то не біда - я можу нового написати ;-), але в мене нема адреси нової(((
      А я якраз малюка і хотіла вишити, бо цей краще для А5 підходив, але вже получилося так, як получилося)))

      Видалити
  4. клас! веселий, яскраивй - для найкращих планів! Дай Боже, щоб це жахіття скінчилося і почалося чудове, радісне, мирне життя!

    ВідповістиВидалити
  5. Алина, не блокнот, а новогодняя сказка!!!! Очень понравился!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ну, це ж свято таке - казкове, то ж і роботи завжди такі виходять :-) Вже так хочеться його...

      Видалити
  6. Какой классный снеговик! А помпончик на шапке вообще прелесть! Отличная обложка!

    ВідповістиВидалити
  7. Який милий!!! Аліночко, я теж так хочу щоб наступний рік був геть інший, щоб все було добре!!! Нехай сніговичок принесе щось хороше!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Який він класнючий!!!Сніговичок! І блокнот такий кльовий получився! А новорічне мені все гарне!))))
    пс:скоро Новий рік?треба готуватися;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж))) Я ще листівку хотіла до пари зробити, але в мене не виявилося новорічного паперу - треба виправляти це неподобство! :-) І готуватися-готуватися!

      Видалити
  9. Яке миле і веселе! Зразу хочеться свята))) Ми теж якось не записуємо нічого спеціально на новий рік, але треба спробувати)))

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко, блокнот чудовий! Мені також хочеться, щоб цей страшний рік скоріш минув і настав дійсно Новий рік для всіх нас!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарненький сніговичок..і ялиночка, зимово-новорічний настрій блокнотика.

    ВідповістиВидалити
  12. Чудо снеговичок!!! Блокнот- для новогодних желаний!! Работа прекраснейшая!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой-ой! Це вже так скоро Новий рік????????? скільки ж роботи потрібно встигнути! А блокнотик твій чудесний! З таким до свята готуватись приємніше :-)

    ВідповістиВидалити
  14. Мені вже запахло мандаринами і морозним ранком :)))...Краааса ! Ну, дуже-дуже сподобався !

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug