середа, 24 вересня 2014 р.

5

Свято почалося, то ж можна розіграти підставочки... Дякую усім, хто виявив бажання взяти у участь у розіграші  - мені дуже приємно! Визначити переможця вирішила математичним способом))), а саме додавши числа з такої сьогоднішньої статистики:
105854+434+23+2014+275=108600
Тепер сумую  цифри отриманого числа і номер переможця рівний 15:

Вітаю Таню! І чекаю на адресу!
Та який розіграш без рендому?))):
Вітання для Віки і сюрприз від мене :-)
Дякую усім, хто мене читає, коментує чи просто дивиться картинки :-)

18 коментарів:

  1. Я??? Невже? Це вперше! Це вперше я виграла цукерочку!
    Алiночка, дякую дуже та на радощах мiцно обiймаю i цiлую в обидвi щiчки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліна, вибач, через бурю емоцій забула привітати тебе з 5 річницею твого блогу. Бажаю процвітання, гарних ідей та блискавичних втілень.

      Видалити
    2. :-) Дякую! Все колись буває вперше -)

      Видалити
  2. Вітаю з початком нового шостого року життя блогу!!! Вітаю з посмішкою рендому! Дякую.

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю победительниц и хозяйку блога с новым годиком! Вдохновения и настроения для новых творений тебе!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка, вітаю із річницею блога!!! Натхнення тобі і надалі!!!!

    А дівчаток вітаю із подаруночками!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліна, вітаю з річницею! Нових ідей, натхнення та нових знайомств!
    Вітаю Таню !! Навіть зразу не зрозуміла, що і для мене сюрприз, дякую!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю з річницею блогу! Нехай він і далі наповнюється новими постами про чудові роботи :)
    Дівчата, вітаю з подарунками!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за привітання! :-)
    Адреси переможниць отримала - найближчим часом відправлю подаруночки ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. 5 - це ж теж невеличкий ювілей, правда? Так що - з ювілеєм тебе!!!! Бажаю і надалі багато вільного часу, аби бложик процвітав та нас заодно надихав :-) І дівчат вітаю!

    ВідповістиВидалити
  9. О, не я одна така помішана на бедриках ))) Коментар трохи не в тему, але на сторінках з бедриками його не змогла дописати. Там немає можливості залишити комент. Кльові бедрики. Мої теж розповзлися по всій квартирі )

    ВідповістиВидалити
  10. я у тебе в спам випадаю?(
    чи це глюки блогера чи інтернету... Точно ж писала і вітала з ювілейчиком і дівчаток з виграшем...
    ну то вітаю ще раз! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це у мене глюк був - я випадково видалила твій коментар і назад вже його не можна було повернути.. Я більше не буду! Чесно :-)

      Видалити
    2. о, то не страшно)))
      гггг)) бач, яка я пильна?)))

      Видалити
  11. Алина, немного с опозданием, но поздравляю! Процветания твоему бложику!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug