четвер, 5 червня 2014 р.

"Лаванда-а, горная лаванда..."

Давно я не вишивала маленьким хрестиком, то ж вирішила надолужити згаяне))))
А все завдяки рамочці, яку я випадково купила з думкою "Пригодиться!" Пригодилася таки:
Рамочка металева, в оригінаалі  "під срібло", замальована мною акриловими фарбами "під прованс"))))) Може стояти, а може висіти:
 Вишитий сюжет з тієї ж серії, що й минулорічні маки. Оскільки лаванда поблизу мене не росте, у фотосесії брали участь квіти конюшини (підходили по кольоровій гамі))), ну і  лавандові дощечки:
Розмір рамки 8,5х11см. 

14 коментарів:

  1. От мені подобається: "згодиться" :)
    Насправді вишивка така незвичайна через ті сірі (як на мій монітор) квіти. Дуже оживляють основний мотив у кольорі! І рамочка славна! І весь провансовий фотовугол дуже сподобався!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То я вже переконалася, що коли щось бачиш з думкою "Згодиться!", треба купувати, бо потім, коли треба буде, не буде вже в магазині))) Дякую! Квіти сірі, але в маках були світліші відтінки - з світлішими краще було б, напевно...
      Фотокуточок вже трансформований у ігровий майданчик :-)

      Видалити
  2. Алінка, дуже мила вишивка і до рамочки ідеально підходить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, вишивка в рамку вписалася, як рідна! :-)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дякую! Ох, скільки я цю рамку переробляла))))

      Видалити
  4. Чергова мініатюрка?Дуже мило:)Цікава вишивка і рамочку ти класно забацала-краса!

    ВідповістиВидалити
  5. Як ти гарно замальовала рамку!
    Гармонічно и стильно!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug